Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Οι δηλώσεις των παικτών μας

Χαβιέρ Σαβιόλα:
«Ήταν ένα ιδιαίτερο παιχνίδι και ο αντίπαλος ήταν αξιοπρεπής. Είναι μια δυσάρεστη στιγμή για εκείνον αλλά εμείς στη γιορτή μας θέλαμε τη νίκη για εμάς και τον κόσμο μας. Ήμασταν καλύτεροι, λυπόμαστε για τον αντίπαλο αλλά είχαμε ανάγκη τη νίκη. Πέρασα έναν δύσκολο τραυματισμό, αυτό μου στοίχησε γιατί δεν μπόρεσα να βοηθήσω όσο θα ήθελα, τώρα είμαι έτοιμος και μπορώ να βοηθήσω όταν χρειαστεί».
Αλεχάντρο Ντομίνγκεζ:
«Είμαστε ευχαριστημένοι, θέλαμε τη νίκη για τον κόσμο μας και παίξαμε με μία ομάδα που μας δυσκόλεψε. Πήραμε μία δύσκολη νίκη αλλά τη θέλαμε για τον κόσμο μας. Από αύριο αρχίζει μια πολύ σημαντική προετοιμασία γιατί θέλουμε να πάμε στον τελικό και θέλουμε τη νίκη για να ξεπεράσουμε και αυτό το εμπόδιο».
Ανδρέας Σάμαρης:
Για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, τόνισε: «Είναι πολύ ωραίο να γιορτάζεις το πρώτο σου πρωτάθλημα. Είμαι πολύ χαρούμενος και πολύ ευτυχισμένος που το ζω αυτό».
Για τη φετινή χρονιά ανέφερε: «Είχαμε μεγάλες στιγμές και μεγάλες νίκες κόντρα σε μεγάλους αντίπαλους. Κρατάω τη νίκη που κάναμε με τον ΠΑΟΚ στο πρωτάθλημα».
Για το που το αφιερώνει, πρόσθεσε: «Το αφιερώνω στον κόσμο μας».
Κώστας Μανωλάς:
«Ο ερχομός μου στον Ολυμπιακό είναι η καλύτερη επιλογή που έχω κάνει. Δούλεψα κι έχω ανέβει επίπεδο».
Για τη ρεβάνς Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ τη Μεγάλη Τετάρτη: «Πρέπει να παλέψουμε πολύ σκληρά την Τετάρτη για να πάρουμε την πρόκριση στην Τούμπα, διότι θέλουμε να πάρουμε και το Κύπελλο».
Για τη στήριξη των φίλων του Ολυμπιακού: «Με τον κόσμο πορευόμαστε μαζί και γι’ αυτό προσπαθούμε πάντα να του δίνουμε χαρές».

Δεν υπάρχουν σχόλια: