Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Πρίντεζης: "Καλύτερη επιλογή η παραμονή μου"


Διαβάστε αναλυτικά όλα όσα δήλωσε ο Έλληνας φόργουορντ:

Για την απόφαση του να παραμείνει στον Ολυμπιακό: "Είναι μεγάλη μου η χαρά που έμεινα στην ομάδα. Ήταν ένα πολύ δύσκολο καλοκαίρι για εμένα. Πήρα συνειδητά την απόφαση να παραμείνω στον Ολυμπιακό και είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος για αυτό".

Αν είχε νιώσει ξανά τόσο μεγάλη πίεση σχετικά με το αν θα παραμείνει ή όχι στην ομάδα: "Δε μου άρεσε πολύ αυτό. Να βλέπω δηλαδή το όνομα μου παντού. Ελπίζω με την απόφαση μου να κάνω και τον κόσμο χαρούμενο και να συνεχίζουμε να πηγαίνουμε καλά. Έγινε μεγάλη προσπάθεια και υποχώρηση και από τους προέδρους και τέλος καλό όλα καλά. Πιστεύω ότι έκανα την καλύτερη επιλογή".

Για την διατήρηση των περισσοτέρων παικτών στο ρόστερ του Ολυμπιακού από την περασμένη χρονιά: "Πιστεύω ότι το πιο σημαντικό είναι ότι κρατήσαμε τους περισσότερους παίκτες. Εγώ αυτό που έλεγα είναι ότι η περυσινή ομάδα είχε δεθεί πάρα πολύ. Είμαστε μία παρέα. Είμαι χαρούμενος που έμειναν όλοι. Θεωρώ ότι του χρόνου τα πράγματα θα είναι ακόμα καλύτερα".

Για την υπεράσπιση του τίτλου της Ευρωλίγκας που κατέκτησε πέρυσι ο Ολυμπιακός: "Είναι πολύ πιο δύσκολη η παραμονή στην κορυφή από το φτάσεις, όσο κλισέ και αν ακούγεται αυτό. Μέσα στη διάρκεια της χρονιάς υπάρχουν πολλά σκαμπανεβάσματα. Η χρόνια είναι μεγάλη και η επανάληψη μιας μεγάλης επιτυχίας θα είναι ακόμα πιο δύσκολο".

Για τους στόχους του Ολυμπιακού τη νέα σεζόν: "Αν και ακόμα είναι νωρίς και δεν έχει σχηματιστεί το ρόστερ μπορώ να πω ότι θα είναι το πρωτάθλημα και Κύπελλο στην Ελλάδα. Δεν θα είναι εύκολο, όμως. Πιστεύω ότι ο Παναθηναϊκός θα είναι πάρα πολύ δυνατός. Στην Ευρώπη να πάμε όσο πιο ψηλά γίνεται. Να κρατάμε μικρό καλάθι και να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό".

Για το νέο προπονητή του Ολυμπιακού, Γιώργο Μπαρτζώκα και τη συνεργασία τους στην Ολύμπια Λάρισας: "Είχα μία πολύ καλή χρονιά δίπλα του στην Ολύμπια Λάρισας. Με είχε βοηθήσει πολύ σε τομείς που είχα αδυναμίες. Βελτιώθηκα πολύ δίπλα του".

Για την αλλαγή στην τεχνική ηγεσία από τον Ντούσαν Ίβκοβιτς στον Γιώργο Μπαρτζώκα: "Είναι δύο διαφορετικοί προπονητές, διαφορετικές φιλοσοφίες, αλλά η ομάδα παραμένει ίδια. Πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά, είμαι αισιόδοξος γενικά".

Για την Εθνική ομάδα: "Κατά την γνώμη μου όλα κρέμονται από μία κλωστή. Από την στιγμή που είναι έτσι ο θεσμός μπορεί να γίνει το κακό. Αυτό που δεν επιτρεπόταν ήταν ότι είχαμε λίγο παραπάνω άγχος".

Δεν υπάρχουν σχόλια: