Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Λυκογιάννης: "Nα αρπάξω την ευκαιρία"

Για την εμπειρία που ζει, σχολίασε: "Για εμένα όλο αυτό που έζησα είναι μία ξεχωριστή εμπειρία. Τελειώσαμε ένα μέρος της προετοιμασίας με αυτά τα φιλικά παιχνίδια και έχουμε μπροστά μας την Ολλανδία εκεί που θα δουλέψουμε σκληρά για να βελτιωθούμε κι άλλο. Είναι πολύ καλό ότι έχω παίξει σε αυτά τα παιχνίδια γιατί έτσι μπαίνω και καλύτερα στο κλίμα της ομάδας".

Για την ευκαιρία που του παρουσιάστηκε, τόνισε: "Γνωρίζω καλά ότι μου παρουσιάζεται μία πολύ μεγάλη ευκαιρία να παίξω στον Ολυμπιακό και είμαι διατεθειμένος να την αρπάξω από τα μαλλιά. Ηταν όνειρο αυτό που είχα ζήσει όταν μπήκα και έπαιξα στο Καραϊσκάκη. Τότε, ναι είχα τρακ, αλλά τώρα νιώθω καλύτερα, πιο άνετα και όσο περνάνε οι ημέρες θα νιώθω ακόμα καλύτερα. Είναι λογικό στην αρχή να έχεις τρακ όταν βρίσκεσαι ανάμεσα σε τόσους καλούς ποδοσφαιριστές".

Για τους συμπαίκτες του, ανέφερε: "Είναι όλοι τους πολύ καλά παιδιά και από την πρώτη στιγμή στάθηκαν στο πλευρό μου. Με βοηθάνε όλοι τους πολύ και μου μιλάνε αρκετά ειδικά οι πιο έμπειροι παίκτες. Απ' όλους αυτούς τους εξαιρετικούς ποδοσφαιριστές που έχει ο Ολυμπιακός μόνο κέρδη μπορώ να έχω και προσπαθώ να πάρω ό,τι καλύτερο".

Για την θέση που προτιμά να παίζει: "Εγώ μπορώ να παίξω όλη την αριστερή πλευρά είτε ως μπακ, είτε ως χαφ. Από 'κει και πέρα αν έχει κάπου ανάγκη η ομάδα και μου ζητήσει ο προπονητής μου να παίξω θα μπω μέσα και θα τα δώσω όλα για το καλό του Ολυμπιακού. Είναι τεράστια ευκαιρία και θέλω να την εκμεταλλευτώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: