Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Ακόμα πιο κοντά ο Σάντσεζ


Συγκεντρωμένος στο Copa America αλλά και ενημερωμένος για τις εξελίξεις γύρω από τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό δηλώνει ο Κάρλος Σάντσες, εκφράζοντας ακόμη μία φορά την επιθυμία του να ντυθεί στα «ερυθρόλευκα».

Μαθαίνω τις εξελίξεις από τον μάνατζέρ μου. Προσωπικά δεν έχω καμία επαφή ούτε με τη Βαλενσιέν ούτε με κάποιον από τον Ολυμπιακό. Είμαι απόλυτα αφοσιωμένος στο Κόπα Αμέρικα.

Αν τα βρουν οι δύο ομάδες πιστεύω ότι η μεταγραφή θα κλείσει άμεσα. Αν δεν γίνει κάτι μέχρι να τελειώσει το Copa America, με το που θα ολοκληρώσω εδώ τις υποχρεώσεις μου θα πάω στη Γαλλία για να συζητήσω με τη διοίκηση τα δεδομένα και να αποφασίσουμε. Η πρόθεσή μου αυτή τη στιγμή είναι να τους μεταφέρω ξανά την επιθυμία μου να παίξω στον Ολυμπιακό και να κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να τελειώσει αυτή η μεταγραφή.

Ξέρω ότι η Ουντινέζε έχει κάνει πρόταση, αλλά μου μεταφέρθηκε ότι θέλουν να με δώσουν δανεικό στη Γρανάδα. Δεν έχω καμία πρόθεση να συνηγορήσω σε κάτι τέτοιο. Εγώ θέλω να παίξω σε ένα μεγάλο κλαμπ της Ευρώπης όπως ο Ολυμπιακός, για να κερδίσω τίτλους και να συμμετάσχω στο Champions League», δήλωσε στην εφημερίδα «Πρωταθλητής».

Η βελτιωμένη οικονομική πρόταση του Ολυμπιακού «διαπλάτυνε» τον δρόμο των διαπραγματεύσεων, με τον μάνατζερ του παίκτη, Κριστόφ Μονγκέ, να ανεβάζει τα προγνωστικά των Πειραιωτών στην απόκτηση του Κολομβιανού, παρά το ταυτόχρονο ενδιαφέρον της Ουντινέζε.

«Ο Ολυμπιακός έκανε νέα πρόταση και πλέον περιμένουμε την απάντηση της Βαλενσιέν. Περιμένουμε και πιστεύουμε ότι η μεταγραφή θα γίνει. Υπάρχουν οι προσφορές του Ολυμπιακού και της Ουντινέζε, που είναι επίσης πολύ καλή. Θεωρώ ότι λόγω των συχνών επαφών Ολυμπιακού-Βαλενσιέν θα υπάρξει συμφωνία», δήλωσε ο Μονγκέ στην εφημερίδα «Sportday».

Δεν υπάρχουν σχόλια: