Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Μήτρογλου: "Αυτός ο αγώνας είναι μεγάλο κίνητρο για μένα"

Ο Κώστας Μήτρογλου εκπροσώπησε τους παίκτες του Ολυμπιακού στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου ενόψει του αγώνα με τη Σάλκε, στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής της φάσης των ομίλων του Champions League.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Κώστα Μήτρογλου:

Πόσο διαφορετικά είναι τα δεδομένα του αυριανού αγώνα σε σύγκριση με το ματς της πρεμιέρας;

"Έχουν αλλάξει πολλά πράγματα. Εμείς παίξαμε πιο πολλά ματς και είμαστε πιο έτοιμοι. Έχουμε μάθει από τα λάθη μας και πιστεύω ότι αύριο θα είναι πάλι ένα δύσκολο ματς. Ήρθαμε για να πάρουμε τη νίκη".

Στα τελευταία τρία ματς του UEFA Champions League έχεις σκοράρει. Πιστεύεις ότι είναι αρκετά για να τρομάξουν τη Σάλκε;

"Δεν ξέρω. Το σημαντικό είναι ότι προσπαθώ να παίζω για την ομάδα, τα γκολ που βάζω είναι για την ομάδα, έτοιμος είμαι να παίξω και να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό".

Έχεις γεννηθεί στην Γερμανία. Πώς νιώθεις που θα παίξεις απέναντι σε Γερμανούς και απέναντι στον Κυριάκο Παπαδόπουλο;

"Θα είναι ένα μεγαλύτερο κίνητρο, αλλά η αλήθεια είναι ότι για εμένα κάθε ματς είναι σαν όλα τα άλλα. Όμως το αυριανό παιχνίδι είναι κάτι παραπάνω για εμένα. Είναι η οικογένειά μου εδώ, οι φίλοι μου. Οπότε για μένα το αυριανό ματς είναι ιδιαίτερο".

Με τον Κυριάκο Παπαδόπουλο προφανώς έχεις μιλήσει για το ματς. Έχετε βάλει κάποιο στοίχημα μεταξύ σας;

"Όχι, όχι δεν βάλαμε κανένα στοίχημα".

Ποιες είναι οι αναμνήσεις σου από την Γερμανία;

"Είναι καλή χώρα για διακοπές. Πάντα έχω καλές αναμνήσεις από την Γερμανία".

Έχετε βάλει τρία γκολ στο UEFA Champions League και πάντοτε ήσασταν δεύτερη επιλογή.

"Ο προπονητής αποφασίζει για την ενδεκάδα. Εγώ δίνω πάντοτε τον καλύτερό μου εαυτό και προσπαθώ να δίνω τα πάντα για την ομάδα".

Το γεγονός ότι έχετε ουσιαστικά εξασφαλίσει την πρόκριση στο UEFA Europa League, σας μειώνει κατά κάποιο τρόπο το άγχος;

"Εμείς θέλουμε να περάσουμε στην επόμενη φάση και δεν σκεφτόμαστε να πάμε στο UEFA Europa League".

Δεν υπάρχουν σχόλια: