Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Μόνοι σας τα λέτε…..μαρτυράτε χωρίς ξύλο


Προχθές ο κ. Βερβεσός στην ΕΡΑΣΠΟΡ μαρτύρησε μόνος του για το τι γινόταν παλαιότερα και ποιος ήταν η παράγκα στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.
Αναλυτικά είπε ο κ. Βερβεσός
«Στον Παναθηναϊκό υπήρχαν άνθρωποι που έκαναν τα ίδια που γίνονται σήμερα στο ποδόσφαιρο, δεν είναι κακό να το παραδεχτούμε. Τότε εμάς δε μας είχαν ανάγκη, σήμερα που έφυγαν αυτοί, ήρθαμε εμείς να ασχοληθούμε και να δείξουμε ότι μπορείς να ασχολείσαι χωρίς να κάνεις τέτοια πράγματα», φέρεται πως δήλωσε ωστόσο πλέον ισχυρίζεται πως εννοούσε... κρατηθείτε... τον Αντώνη Μαντζεβελάκη!
Σήμερα ο κ. Μαυροκουκουλάκης στον Sport-fm αρνήθηκε να παραδεχτεί ότι υπήρχε παράγκα από το 1997 και μετά και ήταν αυτή που στέρησε πρωταθλήματα από τον ΠΑΟ. Είπε επί λέξει «Μας έλεγε ο Βαρδής, φτιάξτε καλύτερη ομάδα για να κερδίζετε όλους»
Αναλυτικά είπε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 ο Μάνος Μαυροκουκουλάκης: 
«Σας παρακαλώ, μην υποβαθμίζετε αυτά που δήλωσε ο Βερβεσός. Δεν χρειάζεται να το κάνουμε… πασαληψατέρ. Είναι διακεκριμένος δικηγόρος. Προσεκτικά να μιλήσουμε λοιπόν. Σε ότι αφορά εμένα, εγώ υπηρέτησα τον σύλλογο για 20-22 χρόνια. Μετά τον επαγγελματικό αθλητισμό του 79’, να ξέρετε, πως ο κύριος Βαρδής Βαρδινογιάννης όταν φοβόμασταν την διαιτησία, μας απαντούσε επί λέξει: “Να κάνετε την καλύτερη ομάδα παιδιά. Να βάζετε 4 και να σας ακυρώνουν τα 2”.

Από εκεί και πέρα, στην ολιγόμηνη περίοδο που συνεργάστηκα με τον Βγενόπουλο, ο Ανδρέας με ρώτησε: “Εγώ στο πρωτάθλημα, τι προστασία θα έχω για το "ευ αγωνίζεσθαι”. Εγώ αυτά ξέρω. Οπότε, ο Βερβεσος που βγήκε και είπε αυτά τα πράγματα χτες για την εποχή Βαρδινογιάννη, μπορεί να πάει στο διάολο και ακόμη παραπέρα. Και να μάθει να διοικεί κι ας μην ξέρει να δένει τα παπούτσια του. Δεν επιτρέπεται να μιλάει για νεκρούς και να σπιλώνει μνήμες χωρίς να ξέρει. Ρωτήστε όσους προπονητές είχαμε, τον Όσιμ, τον Γκμοχ, τον Δανιήλ, τον Ρότσα, όλους, τι τους έλεγε στα εβδομαδιαία μήτινγκ ο Βαρδής. Έχετε μάρτυρες».
Τάσος Νικολογιάννης: Κύριε Μαυροκουκουλάκη, εγώ μία ερώτηση μόνο έχω να κάνω. Δέχεστε πως από το 1996 και μετά υπήρχε παράγκα που βοήθησε τον Ολυμπιακό να παίρνει πρωταθλήματα;

«Εγώ δεν δέχομαι καμία παράγκα! Δεν με ενδιαφέρει αν υπήρξε. Δεν απαντάω. Εγώ τα του οίκου μου κρίνω. Δεν θέλω να σας απαντήσω κύριε Τάσο. Δηλαδή, στον Πανούτσο περνάει η ραδιοφωνική μαγκιά; Επειδή ο Πανουτσος ξέρει την δουλειά του, ξέρει το αντικείμενο του και μπορεί να απαντήσει», είπε το παλιό στέλεχος της διοίκησης του Παναθηναϊκού. 
Ακριβώς αυτό δηλαδή που λέμε και εμείς ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ και κάνετε όλοι πως δεν ακούτε.
ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!! ΚΑΙ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.
Το έχω πει από εδώ χιλιάδες φορές. Αν δεν έχω την καλύτερη ομάδα ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ να παραδεχτώ ότι δεν αξίζω το πρωτάθλημα και να το πάρει ο οποιοσδήποτε άλλος (ΠΑΟ, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ). Δεν με νοιάζει πραγματικά.
Αλλά με τα δεδομένα που ισχύουν τα τελευταία 15 χρόνια , είναι αδύνατον να παραδεχτώ ότι άξιζε το πρωτάθλημα ΚΑΜΙΑ άλλη ομάδα. ΟΥΤΕ μια. Ισως να άξιζε να το πάρει κάποιος άλλος όντως τις χρονιές που το πήρε ο ΠΑΟ, αν και για την πρώτη φορά που το πήρε επιτρέψτε μου να αμφιβάλλω, (βλέπε Δούρος).
Αλλά για όλες τις υπόλοιπες χρονιές, ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΟΜΑΔΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ, και για αυτόν ακριβώς τον λόγο , όχι μόνο εγώ αλλά ΟΛΟΙ οι Ολυμπιακοί ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΑ. Διότι απλά δεν το αξίζει κανένας. Και το ανύπαρκτος το εννοώ και αφορά καθαρά το αγωνιστικό κομμάτι και τίποτε άλλο.
Και όσο η ομάδα μου θα είναι καλύτερη αγωνιστικά από όλους τους υπόλοιπους ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΝΑ ΧΑΝΩ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. Αυτή είναι η «ψύχωση» που λένε όλοι για εμάς. ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ. Τέλος….
Επενδύστε σε παίκτες, σε υποδομές, φτιάξτε γήπεδα, προπονητικά κέντρα, υποδομές, Σοβαρευτείτε πάνω από όλα και όταν θα γίνετε ισότιμοι ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ με τον Ολυμπιακό τότε θα δούμε σοβαρό πρωτάθλημα και ανταγωνισμό.
Και αν το πάρετε το πρωτάθλημα μπράβο σας. Τότε θα το αξίζετε πραγματικά.
Αλλά με τζάμπα μάγκες προέδρους, χρεοκοπημένες διοικήσεις και ομάδες ενα βήμα πριν από την πτώχευση που παίρνουν άδεια συμμετοχής στο πρωτάθλημα από το παράθυρο και με ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ της νομοθεσίας, συγνώμη αλλά δεν δικαιούστε δια να ομιλείτε. Είσαστε πολύ κατώτεροι των περιστάσεων δυστυχώς , είτε σας αρέσει είτε όχι.
Και αν αμφιβάλλετε για τις σοβαρότατες παραβάσεις της νομοθεσίας για την αδειοδότηση, και το πώς πήρατε άδεια για να παίξετε στο πρωτάθλημα και φέτος και πέρυσι, τότε δώστε στην δημοσιότητα τον φάκελο που πήρατε αδειοδότηση και ο ΠΑΟ και η ΑΕΚ και ο Άρης.
Και τότε θα τα δούμε όλα.
Όσο γρηγορότερα το καταλάβετε όλοι σας τόσο το καλύτερο όχι μόνο για εσάς αλλά για όλο το Ελληνικό ποδόσφαιρο.
Υ.Γ. Είναι πραγματικά κρίμα πάντως για μια μεγάλη ομάδα σαν τον ΠΑΟ να τυγχάνει τέτοιας διοίκησης………………Ειλικρινά το λέω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: