Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Αμπντούν: "Προτιμώ τον Ολυμπιακό από την Μαρσέιγ"

Δηλώσεις του Τζαμέλ Αμπντούν φιλοξενεί η ιστοσελίδα "www.lebuteur.com".

"Δεν έχω δουλέψει με τον Χαλίλχοτζιτς. Δεν τον ξέρω και δεν έχω μιλήσει ποτέ μαζί του. Είμαι διαθέσιμος αν φτάσει πρόσκληση για μένα. Προφανώς η άποψη του για μένα δεν είναι καλή, αντίθετα εγώ δεν έχω πρόβλημα", τόνισε αρχικά ο 27χρονος εξτρέμ που στη συνέχεια εξήγησε τους λόγους που προτίμησε την Εθνική Αλγερίας παρά το γεγονός πως ήταν μέλος των μικρών Εθνικών ομάδων της Γαλλίας:

"Ήταν απόφαση καρδιάς. Αυτή είναι η χώρα μου, η χώρα των γονιών μου. Είμαι περήφανος που έκανα αυτή την επιλογή. Όπως επίσης είμαι περήφανος που κέρδισα το Euro Νέων με την Εθνική Γαλλίας, δεν υποτιμώ αυτή την επιτυχία".

Τέλος ο Αμπντούν ρωτήθηκε για το ενδιαφέρον της Μαρσέιγ, τονίζοντας πως προτιμά τον Ολυμπιακό:

"Δεν θα κρυφτώ στο δίλημμα "Ολυμπιακός ή Μαρσέιγ". Προτιμώ τον Ολυμπιακό, αν και είμαι υποστηρικτής της Ολιμπίκ. Συχνά άλλαζα ομάδες και στον Ολυμπιακό βρήκα σταθερότητα. Ακόμη κι αν η Μαρσέιγ με ήθελε θα έπρεπε να μιλήσουν οι επίσημοι των ομάδων. Νομίζω πάντως πως η προτεραιότητα της ΟΜ αυτή την στιγμή είναι ο Αλεσαντρινί".

Δεν υπάρχουν σχόλια: