Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Παπαπέτρου: "Στόχος να δέσουμε σαν ομάδα"

Ο Γιάννης Παπαπέτρου είπε τα εξής: "Η προετοιμασία μας πάει αρκετά καλά. Σίγουρα είναι διαφορετικό το συναίσθημα να κάνεις προπονήσεις στο Κολέγιο και ξαφνικά να βρίσκεσαι πλέον στον Πρωταθλητή Ευρώπης Ολυμπιακό. Υπάρχουν υψηλές προσδοκίες.

Είμαι χαρούμενος και ικανοποιημένος που βρίσκονται σε αυτή την ομάδα και θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Εδώ υπάρχει άλλη δουλειά να κάνεις, δουλεύεις περισσότερο σε διαφορετικούς τομείς και φυσικά υπάρχουν υψηλότερες προοπτικές και απαιτήσεις.

Η προετοιμασία πάει πολύ καλά και είμαι ικανοποιημένος από την δουλειά που γίνεται.

Στο Καρπενήσι στόχος μας είναι να δέσουμε σαν ομάδα, να έρθουμε πιο κοντά σαν σύνολο και να αποκτήσουμε την απαραίτητη χημεία.  Πάμε βήμα-βήμα για να είμαστε απόλυτα έτοιμοι όταν πρέπει. Από τα λίγα που έχω ζήσει μέχρι στιγμής νιώθω δικαιωμένος για την επιλογή μου, θα κάνω ό,τι μου ζητηθεί για να βοηθήσω. Δεν είναι ώρα για μεγάλα λόγια, πάμε μέρα-μέρα, με στόχο να είμαστε έτοιμοι όταν πρέπει".

Δεν υπάρχουν σχόλια: