Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Υπέγραψε για 3 χρόνια ο Μασάδο

Με την Τουλούζ να εισπράττει 2.700.000 ευρώ και τον Πορτογάλο μέσο να υπογράφει τριετές συμβόλαιο συνεργασίας με ετήσιες απολαβές ύψους 1.400.000 ευρώ.


Αναλυτικά η ανακοίνωση του πειραϊκού συλλόγου:

"Η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του Πορτογάλου ποδοσφαιριστή για τα επόμενα τρία χρόνια".

"Είμαι πολύ ευχαριστημένος που υπέγραψα σε μία πολύ μεγάλη ομάδα όπως ο Ολυμπιακός. Στόχος μου είναι να κατακτήσω τίτλους και να πετύχω διακρίσεις με την καινούργια μου ομάδα", είπε αρχικά ο 26άχρονος ποδοσφαιριστής στους εκπροσώπους του Τύπου.
Σε ερώτηση για το αν θέλει να δώσει κάποια υπόσχεση στον κόσμο του Ολυμπιακού, απάντησε: "Όπως και σε κάθε μου ομάδα, έτσι και στον Ολυμπιακό, θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να βοηθήσω το σύλλογο να πετύχει τους στόχους του".

Δεν υπάρχουν σχόλια: