Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Μαυροειδής: "Ό,τι καλύτερο μπορούσε να μου συμβεί ο Ολυμπιακός"

Ο Μαυροειδής στα όσα είχε να πει απευθυνόμενος στους νεαρούς αθλητές και αθλήτριες του Ιπποκράτη Κω στάθηκε μεταξύ άλλων και στην μεταγραφή του στον Ολυμπιακό αφήνοντας πίσω του την ισπανική ACB και την Μπιλμπάο του Φώτη Κατσικάρη.

"Για μένα η μεταγραφή μου στον Ολυμπιακό ήταν ότι καλύτερο μου μπορούσε να μου συμβεί σε αυτό το χρονικό σημείο της καριέρας μου. Βέβαια πριν πάρω την απόφασή μου το σκέφτηκα σοβαρά και έκρινα ότι ήταν ότι καλύτερο για το μέλλον μου".

Κι όσο για τους στόχους του Ολυμπιακού στην νέα αγωνιστική περίοδο μετά την κατάκτηση της Ευρωλίγκα και του ελληνικού πρωταθλήματος ο Μαυροειδής είπε: "Θεωρώ πως ο Ολυμπιακός με σκληρή δουλειά έχει τις δυνατότητες να επαναλάβει μία ανάλογη πορεία".

Ακόμη ο διεθνής σέντερ αναφέρθηκε και στον αποκλεισμό της Εθνικής ομάδας από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου λέγοντας πως επί προσωπικού: "Ήταν μία από τις πιο άσχημες στιγμές της μπασκετικής μου ζωής", και πρόσθεσε για την απουσία της «επίσημης αγαπημένης» πως: "Είναι πολύ άσχημο που η Εθνική ομάδα του μπάσκετ που έχει φέρει τόσες επιτυχίες λείπει από αυτήν την μεγάλη γιορτή. Για αυτό και θα πρέπει όλοι μας να κοιταχτούμε στον καθρέφτη, να κάνουμε την αυτοκριτική μας και κοιτώντας μπροστά να μην επαναλάβουμε τα ίδια λάθη".

Κι όσο για την συμβουλή του Μαυροειδή προς τους μελλοντικούς μπασκετικούς αστέρες τους επισήμανε πως: "Θα πρέπει πρώτα από όλα να κοιτάξετε να είστε συνεπείς στις σπουδές σας και να μην τις αμελήσετε και παράλληλα να δουλεύετε σκληρά την ώρα της προπόνησης", λέγοντας για τον εαυτό του: "Έτσι φρόντισα να κάνω και εγώ και τελείωσα την ιατρική".

Δεν υπάρχουν σχόλια: