Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Μασάντο: "Σημαντικό παιχνίδι, σαν τελικός"

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Πάουλο Μασάντο στην συνέντευξη Τύπου ενόψει της αναμέτρησης (23/10, 21:45) στο "Εστάντιο Ντα Λουζ" μεταξύ της Μπενφίκα και του Ολυμπιακού για την 3η αγωνιστική των ομίλων του Champions League:
Επειδή ταλαιπωρήθηκες με έναν τραυματισμό, πώς είναι η κατάστασή σου και πώς βλέπεις την επιστροφή σου στην Πορτογαλία σε ένα γήπεδο όπου έκανες το ντεμπούτο σου με τη φανέλα της Εθνικής Πορτογαλίας;

"Κάνω προπονήσεις συνέχεια για να αναρρώσω πλήρως. Ήρθα εδώ για να βοηθήσω την ομάδα μου και θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ".

Ο κ. Ζεζούς είπε ότι δεν είναι καθοριστικό ως προς την πρόκριση το ματς. Συμφωνείς με αυτό;

"Πιστεύω ότι είναι καθοριστικό. Είναι σαν τελικός. Για αυτό και οι δύο ομάδες θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό".

Πώς αισθάνεσαι που επιστρέφεις στο Ντα Λουζ;

"Αισθάνομαι πολύ καλά. Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Και εφόσον με κάλεσε ο προπονητής μου να έρθω εδώ, αισθάνομαι μια χαρά. Ήρθα για να παίξω".

Ποιος πιστεύεις ότι είναι το φαβορί για την αυριανή αναμέτρηση;

"Πιστεύω ότι η Μπενφίκα είναι το φαβορί μόνο από την άποψη ότι παίζει στο γήπεδό της".

Πιστεύεις ότι ο ρόλος σου και του Σαβιόλα θα είναι σημαντικός ως προς την εξέλιξη του παιχνιδιού;

"Νομίζω πως είναι σημαντικός και για αυτό θα είναι ιδιαίτερο ματς για εμένα, γιατί έκανα εδώ το ντεμπούτο μου και αισθάνομαι ιδιαίτερη ευχαρίστηση".

Ο Σαβιόλα και ο Ρομπέρτο που έχουν παίξει στην Μπενφίκα, σας έδωσαν μία συμβουλή για το πώς θα κερδίσετε;

"Δεν μου έχουν πει κάτι. Έχω δικά μου συμπεράσματα από μόνος μου. Είναι μία δυνατή ομάδα".

Αν σε καλέσουν στην Εθνική τι θα αισθανθείς;

"Θα αισθανόμουν ό,τι θα αισθανόταν οποιοσδήποτε ποδοσφαιριστής είχε κληθεί στην Εθνική".

Δεν υπάρχουν σχόλια: