Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Ρομπέρτο «ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑ ΜΕΣΑ»

Ο Ρομπέρτο ήταν το κεντρικό πρόσωπο της σπουδαίας νίκης του Ολυμπιακού επί της Γιουβέντους, της 1ης εντός έδρας στις μεταξύ των δύο ομάδων αναμετρήσεις, όχι μόνο γιατί έκανε εξαιρετικές επεμβάσεις, αλλά και διότι είχε προφητεύσει τόσο το σκορ όσο και τον σκόρερ.
«Θα νικήσουμε 1-0 με κεφαλιά του Κασάμι» είχε πει στην ιταλική «Gazzetta» πριν τον αγώνα το μόνο που δεν... πέτυχε ήταν ο τρόπος σκοραρίσματος, αφού ο Ελβετός σκόραρε με σουτ από το ύψος της μεγάλης περιοχής.

«Με είχαν ρωτήσει Ιταλοί δημοσιογράφοι και απάντησα για το 1-0 με τον Κασάμι. Θα μπορούσα να έχω πει οτιδήποτε άλλο, αλλά χαίρομαι που έπεσα μέσα» δήλωσε ερωτώμενος σχετικά μετά το τέλος του αγώνα ο Ρομπέρτο, στον οποίο ειπώθηκε ότι οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού τον αποκαλούν «άγιο» για να σχολιάσει: «Δεν το ήξερα. Είμαι ικανοποιημένος που συμβαίνει αυτό πάντως. Ήταν μια σπουδαία βραδιά, μια μεγάλη βραδιά και μια μεγάλη νίκη απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα. Είμαι χαρούμενος για τη νίκη και την απόδοσή μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: