Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Ρ. Ντεσπέιν: Είμαι ΓΑΥΡΟΣ

Ο Κουβανός μίλησε στην εκπομπή "στο φιλέ" της Nova για τα παιχνίδια που έρχονται με τον Ηρακλή και τόνισε ότι: "Είμαι ΓΑΥΡΟΣ"!

Αποσπάσματα από όσα είπε:
Για τα "κλειδιά" του τίτλου: "Πρέπει να μπούμε όπως και στα παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό και τον Ηρακλή, δυνατά και αποφασιστικά. Στο γήπεδο μιλάει πάντα η μπάλα και πρέπει να είμαστε αποφασισμένοι και αποφασιστικοί".

Για το πιο κρίσιμο ματς: "Το πρώτο είναι πάντα το δυσκολότερο γιατί ο Ηρακλής θα περιμένει από εμάς να μπούμε αποφασισμένοι για να νικήσουμε. Και εμείς αυτή την περίοδο έχουμε πολλά προβλήματα".

Τα μηνύματά του σε Κιρόγα και Μπρουκς: "Κιρόγα, πιστεύω ότι είσαι καλός παίκτης και μέσα στο γήπεδο ας κερδίσει ο καλύτερος. Φρέντι, σου λέω από την καρδιά μου ότι δεν θα φτάσουμε στα πέντε ματς. Θα κάνω τα πάντα για να τελειώσουμε νωρίτερα. Θα είμαστε κυκλώνας".

Για το ότι δεν θα πάει ποτέ σε Παναθηναϊκό: "Αφού έχω αγωνιστεί στον Ολυμπιακό δεν θα μπορούσα ποτέ να παίξω ποτέ στον Παναθηναϊκό. Είμαι ΓΑΥΡΟΣ, είμαι Ολυμπιακός, είμαι πλέον Έλληνας".

Για τη ζωή στην Ελλάδα: "Η Ελλάδα μοιάζει με την Κούβα και είναι ωραίο να ζεις στην Ελλάδα, παρά τις δυσκολίες".

Δεν υπάρχουν σχόλια: