Τετάρτη 19 Μαρτίου 2008

Δηλώσεις Σχορτσιανίτη

Οι δηλώσεις του Σχοτρσιανίτη στο προσωπικό του site είναι οι εξής :

”Είναι μεγάλη η χαρά μου που βρίσκομαι ξανά στην Ελλάδα και μπορώ πλέον να μπω στο τελικό στάδιο του προγράμματος που ακολουθώ, προκειμένου να ξαναπατήσω το παρκέ έτοιμος να προσφέρω.
Χθες βρέθηκα στην προπόνηση της ομάδας κι από σήμερα η δουλειά συνεχίζεται, γι΄αυτό θέλησα και να πω δυο λόγια, για όλους εσάς που με στηρίξατε και με στηρίζετε όλο αυτό το διάστημα με τη συμπαράσταση και τα μηνύματά σας.
Το πρώτο στάδιο του προγράμματος που ακολουθώ ολοκληρώθηκε με επίπονη και σκληρή δουλειά, αλλά και με καλά αποτελέσματα. Η δουλειά όμως θα συνεχιστεί και στην Ελλάδα με ακόμη μεγαλύτερη ένταση. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για άλλη μια φορά για τη δύναμη που μου δίνετε με τη συμπαράστασή σας, καθώς και την ομάδα μου, που στάθηκε δίπλα μου όλο αυτό το δύσκολο διάστημα για μένα.
Δεν αλλάζει κάτι αυτή τη στιγμή. Είναι σημαντικό για μένα να συνεχίσω αυτό που κάνω μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, κάτι που παρακαλώ πολύ να σεβαστούν όλοι. Η προβολή ανήκει στους πρωταγωνιστές του γηπέδου και οι συμπαίκτες μου δίνουν δύο τελικούς μέσα σε μία εβδομάδα. Τους εύχομαι κάθε επιτυχία γιατί το αξίζουν.
‘Οσον αφορά στην επιστροφή μου, αυτό είναι κάτι που θα αποφασίσει αποκλειστικά ο κόουτς Γιαννάκης. Εγώ θα συνεχίσω να δουλεύω με όλες μου τις δυνάμεις κι ελπίζω πως η ώρα που θα ξαναβρεθώ στο παρκέ δεν θα αργήσει”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: