Πέμπτη 17 Απριλίου 2008

Σοφο: Ευχαριστώ για την στήριξη

O Σχορτσιανίτης με δηλώσεις του στο προσωπικό του site, τόνισε:
"Περίμενα πραγματικά με ανυπομονησία τη μέρα που θα ξαναπατήσω στο παρκέ και θα επιστρέψω ενεργά σ' αυτό που μ' αρέσει να κάνω περισσότερο απ΄ οτιδήποτε άλλο. Να παίζω μπάσκετ. Και πρέπει να ομολογήσω ότι με χαροποίησε ιδιαίτερα η υποδοχή που μου επιφύλαξε ο κόσμος. Θέλω ειλικρινά να ευχαριστήσω τον κόσμο αυτό για την συμπαράσταση που μου έδειξε σε όλο το διάστημα της απουσίας μου, την εμπιστοσύνη και την υπομονή.

Θέλω ακόμη να ευχαριστήσω την οικογένεια Αγγελόπουλου για την στήριξη που μου παρείχε απλόχερα. Πιστεύω πια ότι με τη βοήθεια που καθημερινά μου παρέχει ο κόουτς Γιαννάκης και το τεχνικό του επιτελείο, θα μπορέσω κι εγώ να προσφέρω με όλες μου τις δυνάμεις το καλύτερο που μπορώ, προκειμένου να πετύχουμε μαζί τους στόχους που έχει θέσει η ομάδα μου, ο Ολυμπιακός. Και πάλι ευχαριστώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: