Πέμπτη 24 Απριλίου 2008

Κοβάσεβιτς σε El Mundo Deportivo- Δεν ξόφλησα


Σε συνέντευξη του στην «El Mundo Deportivo» ο Ντάρκο Κοβάσεβιτς δήλωσε:


«Η εφετινή σεζόν ήταν φανταστική. Η αλήθεια είναι ότι νιώθω πολύ καλά το σώμα μου. Πέρυσι δεν ένιωθα ανάλογα γιατί εκτός των άλλων πέτυχα μόλις τρία γκολ και αυτή δεν ήταν καλή επίδοση για έναν επιθετικό σαν και εμένα.
Πολλοί είπανε ότι ξόφλησα αλλά απέδειξα φέτος ότι δεν τελείωσα. Όλη μου τη ζωή πετύχαινα γκολ και πέρσι με την Σοσιεδάδ δεν τα κατάφερα. Χρειάζεται και τύχη για έναν επιθετικό προκειμένου να σκοράρει.
Την εφετινή σεζόν βρήκα καλούς συμπαραστάτες στην Ελλάδα. Έχουμε πολύ καλή ομάδα με εξαιρετικούς ποδοσφαιριστές σαν τον Γκαλέτι, ο οποίος σεντράρει ιδανικά τη μπάλα και τον Τζόρτζεβιτς, ο οποίος έχει κερδίσει έντεκα τίτλους και είναι ένας φανταστικός αριστερός χαφ».


Σκεφτόμουν συχνά ότι έπρεπε να κατακτήσω έναν τίτλο. Είχε κερδίσει αρκετούς με τον Ερυθρό Αστέρα πριν από χρόνια αλλά με τη Γιουβέντους δύο χρονιές ήμουν δεύτερος ενώ τη ίδια θέση καταλάβαμε με τη Ρεάλ Σοσιεδάδ πριν από πέντε σεζόν.
Αν ο Ολυμπιακός τερμάτιζε δεύτερος θα αποχωρούσα. Ευτυχώς κερδίσαμε στην προτελευταία αγωνιστική με την Ξάνθη. Έτσι και αλλιώς ήμουν σίγουρος ότι με τον Ηρακλή τελευταία αγωνιστική θα κερδίζαμε. Μετά την Ξάνθη είχαμε τον τίτλο στο τσεπάκι μας και έτσι ήμουν ήρεμος»


«Οι οπαδοί μας είναι πολύ παθιασμένοι. Είναι τρέλα ο τρόπος με τον οποίο μας υποστηρίζουν. Έρχονται 33000 άνθρωποι και από το γήπεδο όταν κοιτάξεις στην εξέδρα το μόνο που βλέπεις είναι ερυθρόλευκα χρώματα. Είναι απίστευτο»


Ανανέωσα το συμβόλαιο μου πριν από τρεις μήνες και θα παραμείνω στην Ελλάδα για ακόμη ένα χρόνο. Το σκέφτηκα αρκετά αν θα έπρεπε να το κάνω αλλά αποφασίσαμε με την οικογένεια μου ότι έπρεπε να αποδεχτώ την πρόταση. Την επόμενη σεζόν θα αγωνιστούμε και πάλι στο Τσάμπιονς Λιγκ, μια φανταστική εμπειρία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: