Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Δηλώσεις παικτών

Ο Ρομπέρτο δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για την πρόκριση του Ολυμπιακού, ευχαρίστησε τους φιλάθλους για τα συνθήματά τους, αλλά απέφυγε να μιλήσει για το μέλλον του απ' το καλοκαίρι και μετά.
Οι δηλώσεις του στην κάμερα του novasports: "Είμαι χαρούμενος που κατάφερα να βοηθήσω την ομάδα, μας αξίζει η πρόκριση, δουλέψαμε πολύ σκληρά γι' αυτή. Τώρα το μόνο είναι να περιμένουμε, να δουλεύουμε για να φτάσουμε ακόμα πιο πέρα και να συνεχίσουμε την πρόοδό μας".

Για τα συνθήματα του κόσμου και την παραμονή του στην ομάδα: "Έχω ήδη αρχίσει να αναγνωρίζω το σύνθημα, είμαι χαρούμενος που έχω αγαπηθεί απ' τον κόσμο, είμαι πολύ ευτυχισμένος. Θέλω να συνεχίσω να ζω μ' αυτον τον κόσμο και είμαι ευτυχισμένος με όλη την οικογένεια του Ολυμπιακού".

Για μετά το καλοκαίρι: "Ας τελειώσουμε τη χρονιά καλά, να συνεχίσουμε την επιτυχημένη γραμμή, να φτάσουμε καλά στο τέλος. Να ολοκληρώσουμε μια χρονιά που θα τη θυμόμαστε και το καλοκαίρι θα μιλήσουμε γι' αυτά τα πράγματα".

Ο Χολέμπας τόνισε πως ο Ολυμπιακός ζήταγε ένα γρήγορο γκολ και για αυτό έκανε λάθη στην αρχή η ομάδα, αλλά επεσήμανε πως η ομάδα πήρε αυτό που ήθελε.
Ο αριστερός μπακ του Ολυμπιακού είπε τα εξής:"Πρώτα απ' όλα σας ευχαριστώ πολύ. Αυτός είμαι εγώ, έτσι μου αρέσει να αγωνίζομαι, να παίζω για την ομάδα και η ομάδα για μένα. Το προσπαθώ στις προπονήσεις κάθε μέρα, έτσι λειτουργώ.

Είναι μεγάλη μέρα για μας, ξεκινήσαμε λίγο νευρικά, δείξαμε ότι θέλαμε ένα γρήγορο γκολ και γι' αυτό δημιουργήσαμε λάθη από μόνοι μας. Μετά το γκολ του Σαβιόλα ο δρόμος άνοιξε, η Άντερλεχτ έδειξε ότι δεν ήθελε να αποχαιρετίσει το Τσάμπιονς Λιγκ με ένα μόνο βαθμό. Δυσκολευτήκαμε λίγο, αλλά το θέλαμε πολύ, προσπαθήσαμε μέχρι το τελευταίο λεπτό και πήραμε αυτό που θέλαμε. Συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου".

Μεταξύ άλλων είπε ο Σαβιόλα μετά το τέλος του αγώνα: "Είμαι πολύ ευτυχισμένος που προκριθήκαμε στην επόμενη φάση, καθώς είχαμε να παλέψουμε κόντρα σε μεγάλες ομάδες στον όμιλο. Η ομάδα έχει δείξει πως με ταπεινότητα και δουλειά μπορεί να προσφέρει πολλά είναι δίκαιη η πρόκριση και είναι μια μεγάλη βραδιά να γιορτάσουμε".

Για τα γκολ που πέτυχε: "Σε αυτή τη διοργάνωση όλα μετράνε περισσότερο δίνουν πρεστίζ στην καριέρα του κάθε ποδοσφαιριστή. Είναι λαμπρή βραδιά για οποιονδήποτε ποδοσφαιριστή και μεγάλη βραδιά για την ομάδα μας".

Για την συνέχεια: "Αυτή η ομάδα ότι έχει πετύχει το έχει κάνει μέσα από σκληρή δουλειά. Τώρα θα δούμε ποιος είναι ο αντίπαλος και θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε με τον ίδιο τρόπο".

Ο "Τσόρι" Ντομίνγκες σημείωσε το τρίτο γκολ στην αναμέτρηση (3-1), το οποίο και "σφράγισε" την πρόκριση για τους ερυθρόλευκους. 
Ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός είπε τα εξής: "Είμαι πολύ χαρούμενος και νιώθω ευτυχισμένος για το σύνολο του Ολυμπιακού. Πρόκειται για μία μεγάλη πρόκριση, η οποία ήρθε ύστερα από κουραστική προσπάθεια. Πρόκειται για μία μεγάλη επιτυχία για τον σύλλογο.

Ήταν δύσκολο να επανέλθουμε όπως πρέπει ύστερα από τα δύο πέναλτι που χάσαμε, γιατί κάπως μας επηρέασαν. Ήταν κάτι σπάνιο για να συμβεί, αλλά ευτυχώς σημείωσα το τρίτο πέναλτι, κερδίσαμε και πήραμε την πρόκριση. Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι.

Δεν έχουμε κάποια προτίμηση για το ποια ομάδα να αντιμετωπίσουμε στους "16". Όποια ομάδα και αν αντιμετωπίσουμε, το σίγουρο είναι πως θα παλέψουμε ώστε να περάσουμε στην επόμενη φάση, δηλαδή στην "οκτάδα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: