Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ παρουσίασε τα εισιτήρια διαρκείας της περιόδου 2008/2009

Tα εισιτήρια διαρκείας της περιόδου 2008-09 παρουσίασε την Παρασκευή 6 Ιουνίου η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. Την παρουσίαση έκαναν ο Διευθυντής Επικοινωνίας της Π.Α.Ε. Γιάννης Μώραλης και ο Υπεύθυνος Διαχείρισης Γιώργος Στασινόπουλος, οι οποίοι αναφέρθηκαν αναλυτικά στην διάθεση, όσο και στους τρόπους που αυτή θα γίνει από την Τετάρτη 11/6 που ξεκινάει η πρώτη περίοδος διάθεσης η οποία αφορά τους παλαιούς κατόχους, ενώ τονίστηκε ότι για τους νέους κατόχους η διάθεση θα αρχίσει στις 2 Ιουλίου.

Γιάννης Μώραλης: «Το ζητούμενο για την ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ είναι να γεμίζει συνέχεια το γήπεδο και αν είναι δυνατό με κόσμο που θα υποστηρίζει την ομάδα όπως φέτος που δεχθήκαμε πολλά συγχαρητήρια για την εικόνα, που ήταν νομίζω η καλύτερη των τελευταία ετών. Υπήρξε επίσης ένας αυξημένος, έστω και λίγο, μέσος όρος εισιτηρίων. Το θέαμα ήταν αρκετά ελκυστικό. Αυτός που αγοράζει διαρκείας θα πρέπει να βλέπει και καλό θέαμα. Φέτος είχαμε επισκεψιμότητα κατά μέσο όρο 75 % από τους κατόχους διαρκείας. Δηλαδή οι 3 στους 4 κατά μέσο όρο εμφανίζονταν στο γήπεδο όταν έπαιζε ο Ολυμπιακός. Στα ντέρμπι και τους αγώνες του Champions League βέβαια ήταν στο 100%. Στα άλλα ματς ήταν στο 50%.
Φέτος ήταν πετυχημένη χρονιά από πλευράς προσέλευσης και κυρίως από πλευράς της συμπεριφοράς και υποστήριξης των φιλάθλων στην ομάδα. Και δική σας (σ.σ. των Δημοσιογράφων) ήταν αυτή η διαπίστωση που παρακολουθείτε χρόνια τον Ολυμπιακό. Θέλουμε να αυξήσουμε τα εισιτήρια βγάζοντας τιμές για όλες τις τσέπες θα έλεγα. Θέλουμε να μπορεί ο κόσμος να βλέπει τον Ολυμπιακό και όχι να επιβαρύνεται πολύ σε μια αρκετά δύσκολη περίοδο. Θα ήθελα να κάνω μια αναδρομή στην τετραετία που προηγήθηκε στο νέο Καραϊσκάκη και αμέσως μετά να δούμε το αύριο.
Μπαίνοντας στο Καραϊσκάκη το 2004 είχαμε τριετή εισιτήρια διαρκείας τα οποία είχαν σταθερή τιμή για όλο το διάστημα των τριών ετών. Βέβαια αυτό δέσμευε τον φίλαθλο, όμως σε συνεργασία με την Citibank υπήρχε η δυνατότητα να πληρώνει το διαρκείας σε 36 άτοκες δόσεις. Επαναλαμβάνω ότι οι τιμές ήταν για 3 χρόνια σταθερές. Τον 4ο χρόνο υπήρχε μια έμμεση αύξηση και αυτό γιατί για να πάρεις εισιτήριο διαρκείας έπρεπε να είσαι οικονομικά ενήμερο μέλος του ερασιτέχνη ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥκαι τα 60 Ευρώ ήταν ενταγμένα στην τιμή του διαρκείας. Πέρυσι η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ εξαίρεσε αυτά τα 60 ευρώ του ερασιτέχνη με αποτέλεσμα ο κάθε κάτοχος να πληρώνει για παράδειγμα 1.060 Ευρώ και σε αυτό το γεγονός συνίσταται η έμμεση αύξηση που ανέφερα και η οποία ήταν κατά μέσο όρο περίπου 6% στο διαρκείας των 1.000 Ευρώ. Αυτή η αύξηση ήταν υψηλότερη στα πιο φθηνά διαρκείας και χαμηλότερη στα πιο ακριβά.
Φέτος θα υπάρξει μια μικρή αύξηση κατά 10% μέσο όρο και αν υπολογίσουμε και τα προηγούμενα χρόνια, δηλαδή την πενταετία η αύξηση στα διαρκείας του Ολυμπιακού είναι κατά μέσο όρο 16%. Δηλαδή 3% το χρόνο περίπου αν το διαιρέσουμε. Θεωρώ ότι είναι μια φυσιολογική αύξηση λαμβάνοντας υπόψιν και τη ζωή του καθενός.
Τώρα όσον αφορά τους παράγοντες που καθορίζουν τις τιμές, αυτοί είναι το μέγεθος του γηπέδου. Δε μπορεί να συγκριθεί το εισιτήριο διαρκείας του Ολυμπιακού με το εισιτήριο διαρκείας μιας ομάδας που παίζει για παράδειγμα στο ΟΑΚΑ. Επίσης είναι οι υπηρεσίες προσφέρει το κάθε γήπεδο και νομίζω ότι αυτές που προσφέρονται στο νέο Καραϊκάκη δεν μπορούν να συγκριθούν με κανένα άλλο γήπεδο στη χώρα μας. Ρόλο παίζει και η ομάδα που αγωνίζεται, δηλαδή το πόσο ακριβοί είναι οι παίκτες που την αποτελούν και η ζήτηση, η οποία για τους 10 τουλάχιστο αγώνες, τέσσερις στην Ευρώπη, τα ντέρπι και ένα δύο άλλοι, είναι τεράστια. Τέλος συνυπολογίζεται και η ταλαιπωρία, ή αγωνία αν θέλετε ενός φιλάθλου που δεν έχει διαρκείας και ψάχνει να βρει εισιτήριο.
Την περασμένη περίοδο όλα αυτά λειτούργησαν θετικά με το νέο σύστημα διάθεσης εισιτηρίων που είχαμε, καθώς αρκετοί ήταν αυτοί που μπήκαν και έκλεισαν μέσω του internet εισιτήρια για παράδειγμα του τελευταίου παιχνιδιού με τον Ηρακλή, υπολογίζοντας ίσω ότι ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ θα κατακτήσει το πρωτάθλημα και αυτό το παιχνίδι θα είναι μια φιέστα μια γιορτή. Από την άλλη όμως για να βρει κάποιος φίλαθλος που δεν έχει εισιτήριο, χρειαζόταν πολλές φορές επιμονή, υπομονή και είναι τυχερός θα έλεγα μέσω internet, ειδικά όταν η ζήτηση ήταν μεγάλη. Γι αυτούς τους λόγους κάποιος αγοράζει διαρκείας και από αυτούς καθορίζονται οι τιμές θα έλεγα.
Πέρυσι ο Παναθηναϊκός είχε πιο ακριβές τιμές στα διαρκείας του από τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ, πράγμα που κατά τη γνώμη μου ήταν δικαιολογημένο, καθώς έπαιζει στη Λεωφόρο, σε ένα μικρότερο γήπεδο από αυτό του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ και αυτό . ανεξάρτητα από το τι έγινε και δεν γέμιζε για άλλους λόγους. Αντίθετα η ΑΕΚ είχε πολύ φθηνότερα εισιτήρια διαρκείας και το ίδιο φαντάζομαι θα ισχύει και φέτος, αφού παίζει σε ένα μεγάλης χωρητικότητας γήπεδο, το οποίο σπάνια εκ των πραγμάτων γεμίζει.
Μία άλλη παράμετρος είναι ότι τα έσοδα των ομάδων, πανευρωπαϊκά, χωρίζοντα σε τρεις τομείς. Τηλεοπτικά δικαιώματα. Εμπορικά δικαιώματα και Εισιτήρια. Στη χώρα μας η αγορά των δέκα εκατομμυρίων ανθρώπων που υπάρχει είναι συγκεκριμένη. Δεν μπορούν οι ομάδες μας να αντλήσουν τα χρήματα που άλλες Ευρωπαϊκές ομάδες αντλούν με συμβόλαια και εμπορική αξιοποίηση των σημάτων τους. Διαφορετικά έσοδα έχει η Ρεάλ με την αγορά των ογδόντα εκατομμυρίων ανθρώπων που υπάρχει στην Ισπανία και διαφορετικά ο Ολυμπιακός. Τα εισιτήρια αποτελούν λοιπόν σημαντικό έσοδο για τις ελληνικές ομάδες και αυτό μεταφέρεται στον φίλαθλο. Αυτό το πράττει ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, καθώς τα χρήματα που δίνονται από τους φιλάθλους επενδύονται στην ομάδα κι αυτό είναι που θέλει να βλέπει ο φίλαθλος. Επίσης η ομάδα μας έχει προοδεύσει τόσο από πλευράς εγκαταστάσεων όσο και μπάτζετ.
Αυτή λίγο πολύ είναι η δική μας λογική. Πώς σκεφτόμαστε τα εισιτήρια διαρκείας και τα απλά. Ποια πρέπει να είναι η σχέση μεταξύ διαρκείας και απλού εισιτηρίου. Όταν κάποιος αγοράζει για παράδειγμα εισιτήριο διαρκείας με 1.000 Ευρώ, το διαιρούμενο δια των αγώνων ποσό καθορίζει το μίνιμουμ της τιμής του απλού εισιτηρίου . Δε μπορεί το απλό εισιτήριο να κοστίζει λιγότερο από 40 Ευρώ στη συγκεκριμένη θύρα, καθώς δεν θα έχει λόγο κάποιος να αγοράσει διαρκείας. Όπως είπα και πριν φέτος θα έχουμε μία αύξηση λογική. Δε νομίζω ότι είναι τόσο σημαντική αυτή η αύξηση.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει και αυτή η λύση πάντως για τους λιγότερο φανατικούς που δεν έχουν να πληρώσουν ή δεν θέλουν να πληρώσουν... Οι διαγωνισμοί :) Ραδιόφωνα, εφημερίδες, περιοδικά, όλοι δίνουν το κατιτι τους..

H vodafone δίνει δωρεάν εισιτήρια για τους εντός έδρας αγώνες του Ολυμπιακού... και είναι πολλά, επειδή είναι κύριος χορηγός. Εγώ κέρδισα ένα εισιτήριο στον αγώνα με τον Πανσεραικό.