Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Μήνυμα τίτλου από Αβραάμ


«Νίκη με την ΑΕΚ για να τελειώνουμε» ήταν το μήνυμα του Αβραάμ Παπαδόπουλου σε δηλώσεις που παραχώρησε στο περιθώριο της εκδήλωσης χορηγού εταιρείας.

«Σίγουρα στεναχωρηθήκαμε όλοι με το αποτέλεσμα απέναντι στον ΠΑΟΚ. Ήταν κάτι που δεν περιμέναμε. Είμαστε 10 βαθμούς μπροστά από τον δεύτερο, όμως θέλουμε να το αφήσουμε πίσω αυτό το παιχνίδι. Τώρα ο αγώνας με τον ΠΑΟΚ ανήκει στο παρελθόν. Έχουμε μπροστά μας ένα σημαντικό παιχνίδι με την ΑΕΚ για να τελειώνουμε με το πρωτάθλημα και την υπόθεση τίτλος. Με τον κόσμο στο πλευρό μας πιστεύω ότι θα καταφέρουμε».

Και ο παράγοντας έδρα είναι που δίνει στον Ολυμπιακό περισσότερα σε αυτό το στοίχημα προγνωστικά, αφού η φετινή εικόνα του στα ντέρμπι και δη σε αυτά εκτός έδρας δεν του επιτρέπει να νιώθει σίγουρος.

Σημαντικός παράγοντας βέβαια για το αν οι «ερυθρόλευκοι» θα έχουν θετικά σε αυτό το στοίχημα νέα είναι επιπλέον η ψυχολογική κατάσταση της ΑΕΚ μετά το ματς Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ. Η πιθανή πρόκριση της στον τελικό του θεσμού ίσως δώσει άλλη ώθηση στους παίκτες του Μανόλο Χιμένεθ μέσα στο «Καραϊσκάκης».

Ο αμυντικός των «ερυθρόλευκων» βρέθηκε στο κατάστημα της “Nike” στη Γλυφάδα, όπου μεταξύ άλλων είχε την ευκαιρία να βρεθεί με φίλους της ομάδας και να υπογράψει αυτόγραφα, μιλώντας ακόμη για το δικό του μέλλον στην ομάδα του Πειραιά.

«Όσο πάει καλά η ομάδα αισθάνομαι και εγώ καλά. Πιστέυω ότι αυτό συνδυάζεται με την καλή πορεία της ομάδας και όσο είμαι υγιής εγώ και όλοι μας θα δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό ώστε η ομάδα να πετυχαίνει. Έχω εκδηλώσει πολλές φορές τις προθέσεις μου, ωστόσο δεν μπορούμε να πούμε ακόμα λεπτομέρειες γιατί προέχει το πρωτάθλημα. Δεν είναι της ώρας το θέμα του συμβολαίου μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: