Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Πάρντο: «Μπορώ να είμαι ο πρώτος»


Είναι ή δεν είναι ο άξιος αντικαταστάτης του Αντώνη Νικοπολίδη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί από την αρχή της σεζόν τους ανθρώπου του Ολυμπιακού, με την απάντηση να έρχεται από τον ίδιο τον Ούρκο Πάρντο.

Ο Βελγοισπανός πορτιέρο πιστεύει στις δυνατότητες του. Πιστεύει ότι μπορεί να υπερασπιστεί τα «ερυθρόλευκα» δίχτυα, αποτελώντας την πρώτη επιλογή της ομάδας στη συγκεκριμένη θέση. Άλλωστε αυτό είναι στο ποδόσφαιρο στοίχημα για κάθε τερματοφύλακα, θα μπορούσε να κάνει πίσω και να το χάσει;

«Αν δεν πίστευα ότι μπορώ να είμαι πρώτος τερματοφύλακας θα ήταν καλύτερα να τερματίσω τώρα την καριέρα μου. Φυσικά και θέλω να μείνω στον Ολυμπιακό. Τώρα που τελείωσε το πρωτάθλημα θα μιλήσουμε με την ομάδα. Μου αρέσει πολύ στον Ολυμπιακό. Απίστευτοι οπαδοί, μεγάλη ομάδα και όλα είναι όπως πρέπει. Οπότε, φυσικά και θέλω να μείνω», ανέφερε σε δηλώσεις του, σχολιάζοντας έπειτα τον στόχο κατάκτησης του πρωταθλήματος και τα ευχάριστα σε αυτό το στοίχημα νέα, ιδιαίτερα με τρόπο που ήρθαν και την επιβλητική νίκη επί της ΑΕΚ.

«Ήταν μια πολύ σημαντική στιγμή για μένα. Αλλά είμαι ευχαριστημένος και για την ομάδα γιατί παίξαμε πολύ καλά. Ήταν ένα παιχνίδι που έπρεπε να κερδίσουμε για να πάρουμε το πρωτάθλημα και το κάναμε με εντυπωσιακό τρόπο. Σε όλα είμαστε καλύτεροι από την ΑΕΚ. Και από πλευράς τακτικής και σε ότι έχει να κάνει με την απόδοση μας φέτος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: