Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Μαρινάκης: Προχωράμε κανονικά

Στις 11 Ιουλίου θα επικυρωθεί η βαθμολογία της Super League μετά από ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού συμβουλίου της Super League.

O πρόεδρος του Ολυμπιακού και της διοργανώτριας αρχής τόνισε πως δεν τέθηκε θέμα παραίτησης του, από τα υπόλοιπα μέλη. Στις 27 Αυγούστου η σέντρα για τη νέα πρωτάθλημα.

Παράλληλα, υποστήριξε ότι όταν εξασφαλιστούν οι συνθήκες για το νέο πρωτάθλημα, τότε θα αποχωρήσει από τη θέση του προέδρου.

"Σε λίγη ώρα στο σάιτ της Λίγκας θα γνωστοποιηθεί η τοποθέτησή μου κατά τη διάρκεια του ΔΣ. Το πρωτάθλημα ομοφώνως συμφωνήσαμε θα ξεκινήσει 27 και 28 Αυγούστου και η κλήρωση θα γίνει το δεύτερο δεκαπενθήμερο Ιουλίου", τόνισε αρχικά ο Βαγγέλης Μαρινάκης μετά το τέλος ΔΣ, και συμπλήρωσε: "Όπως είπα τους προηγούμενους μήνες, όλοι οι πρόεδροι μέχρι σήμερα έχουν μείνει 1 χρόνο.

Σήμερα, για λόγους ηθικής τάξης, ρώτησα αν οποιοδήποτε μέλος του ΔΣ θέλει να παραιτηθώ. Κανείς δεν συμφώνησε και προχωράμε κανονικά.

Εγώ έχω δεσμευθεί ότι θα τελειώσει το πρωτάθλημα, θα επικυρωθεί η βαθμολογία και θα διασφαλίσω την ομαλή μετάβαση στη διάδοχη κατάσταση. Είναι ξεκάθαρη η τοποθέτησή μου στο ΔΣ. Θα βγάλετε τα συμπεράσματά σας στην τοποθέτησή μου".

Τέλος, ο πρόεδρος της Super League για την επικύρωση της βαθμολογίας είπε: "Δεν υπήρχε θέμα να γίνει η επικύρωση της βαθμολογίας. Υπάρχουν κάποια θέματα, όπως αυτό του Ηρακλή που έχει προσφύγει στο CAS.

Συμφωνήσαμε ομόφωνα ότι στο επόμενο Συμβούλιο στις 11 Ιουλίου θα τα συζητήσουμε, θα πάρουμε τις αποφάσεις μας και θα δούμε ποια θα είναι η τρίτη ομάδα που θα ανέβει στη Super League.

Εκανα μια προσωπική τοποθέτηση για να βγούμε από το αδιέξοδο και είπα στον δικηγόρο του ΟΦΗ (Ντίνο Μανταδάκη) ότι φάκελος του ΟΦΗ πρέπει να επανεξεταστεί, αλλά δεν είναι δική μου αρμοδιότητα. Θα δούμε τι θα αποφασίσει η ΕΠΟ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: