Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Τεόντοσιτς: Στην καρδιά μου ο Θρύλος

Ο Μίλος Τεόντοσιτς μίλησε για την επικείμενη σύγκρουση με την πρώην ομάδα του και τόνισε πως ο Θρύλος έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά του:

"Δεν περίμενα να αντιμετωπίσω την πρώην μου ομάδα τόσο σύντομα. Αυτό που έχω να κάνω είναι να επιστρέψω στη Μόσχα και να προετοιμαστώ για τον αγώνα της 18ης Ιανουαρίου. Σίγουρα είναι φοβερό συναίσθημα που θα γυρίσω στο ΣΕΦ να αντιμετωπίσω τον Ολυμπιακό, ο οποίος έχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου", υποστήριξε χαρακτηριστικά ο Σέρβος γκαρντ.

Δηλώσεις για το ματς έκανε και ο Νέναντ Κρίστιτς: "Στόχος μας είναι η πρόκριση στο Final - 4 και πρέπει να κερδίσουμε όλα τα ματς. Είμαι χαρούμενος που μεταξύ των αντιπάλων είναι και ένας φίλος, ο Ντούσαν Ίβκοβιτς. Ο προπονητής του Ολυμπιακού μας γνωρίζει καλά, όμως ελπίζω να κάνει μια… έκπτωση στην αντιμετώπιση μου", είπε χαριτολογώντας ο σέντερ των Ρώσων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: