Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Γκαλέτι: Θα βγω νικητής

Αισιόδοξος για τη συνέχεια της καριέρας του δήλωσε ο Λουτσιάνο Γκαλέτι εξερχόμενος από το μαιευτήριο «ΓΑΙΑ», όπου πήγε χθες για να πάρει τη σύζυγό του.
«Βρίσκομαι στο τελικό στάδιο της αποθεραπείας μου και έχω πάει πολύ καλά. Πάντοτε είμαι αισιόδοξος στη ζωή μου. Και τώρα είμαι αισιόδοξος ότι θα βγω νικητής από αυτή την περιπέτεια. Σίγουρα μου λείπουν οι αγώνες αλλά μην ξεχνάτε ότι βρίσκομαι κοντά στην ομάδα, είτε στις προπονήσεις είτε στις αποστολές που ακολουθώ τον Ολυμπιακό. Ωστόσο, όπως και να το κάνουμε είναι διαφορετική η προπόνηση με τους αγώνες. Σίγουρα μου έχει λείψει η αίσθηση του να συμμετέχεις σε ένα ματς». 

Όσο για τη μάχη των πλέι οφ, είπε: «Αυτό που πρέπει και είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε είναι να τα δώσουμε όλα για να πάρουμε τη δεύτερη θέση και να προκριθούμε στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ. Δεν έχουμε άλλη επιλογή. Τα περιθώρια στένεψαν και πρέπει να παρουσιαστούμε στα παιχνίδια που απομένουν, έτσι ώστε να καταλάβουμε τη δεύτερη θέση»

Δεν υπάρχουν σχόλια: