Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

K. Παπαδόπουλος: Δεν μου έγινε πρόταση ανανέωσης

Ο 18χρονος αμυντικός μίλησε στο "ΦΩΣ" για όλα:
"Η αλήθεια είναι ότι ο Ολυμπιακός δεν μου έκανε καμία πρόταση, άσχετα με αυτά που διέρρευσαν! Δεν μιλήσαμε καθόλου για το οικονομικό και για πρόωρη ανανέωση! Αυτή είναι η αλήθεια".
"Θέλω να ευχαριστήσω τον Ολυμπιακό διότι δεν μου έκλεισε τον δρόμο για να παίξω στην Bundesliga. Όμως και εγώ φέρνω στον Ολυμπιακό 2.5 εκατ. ευρώ, χωρίς να έχω παίξει κιόλας". 

"Οι συνεχόμενες αλλαγές προπονητών δεν βοήθησαν. Καθώς και οι τραυματισμοί. Ο καθένας προπονητής που ερχόταν έκανε τα δικά του και οι γυμναστές το ίδιο. Αλλαζε συνεχώς ο τρόπος δουλειάς, όπως ήταν φυσικό, δεν ήξερε ο ένας τι είχε κάνει ο προηγούμενος και αυτό δεν έκανε καλό στους αθλητές". 

Τέλος, ο Κυριάκος Παπαδόπουλος μετά τον Κώστα Μήτρογλου αποθέωσε με την σειρά του τον Τιμούρ Κετσπάγια: "Μόνο αυτός πήρε το θάρρος να με βάλει να παίξω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: