Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Μειωμένες προσδοκίες για το μπάσκετ

Μετά τις φετινές μεταγραφές στην ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού, το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι οι προσδοκίες μας για φέτος θα πρέπει να είναι χαμηλότερες από πέρυσι.
Αυτή είναι η γνώμη μου, καθώς βάζοντας στην «ζυγαριά» τους παίκτες που έφυγαν με αυτούς που ήρθαν στην ομάδα θεωρώ ότι ο Ολυμπιακός είναι αποδυναμωμένος και μάλιστα πολύ σε σχέση με την περσινή ομάδα.
Όταν σου έχουν φύγει οι Κλέιζα και Τσίλντρες που ήταν οι πρώτοι σκόρερ σου σε Ελλάδα και Ευρώπη και φυσικά 2 τεράστια ονόματα από το ΝΒΑ και τους αντικαθιστάς με τους Σπανούλη και Κέσελι, το ισοζύγιο είναι ασφαλώς αρνητικό.(Ειδικά με τον Σέρβο που δεν είναι κάτι το πολύ σπουδαίο κατά την γνώμη μου).Τεράστιο λάθος που δεν αποκτήθηκε ο Σάτο αντί του Σέρβου που κατέληξε στους «απέναντι».
Έφυγαν οι Σχορτσιανίτης και Βούισιτς στους ψηλούς και ήρθαν οι Νεστέροβιτς (στα 34) και ο Ματ Νίλσεν. Τεράστιο λάθος που δεν κάναμε κίνηση για τον Μάριτς που επίσης κατέληξε στους «απέναντι».
Έφυγε ο Μπέβερλυ και ήρθε ο Τζ. Λούκας από το Μαρούσι.
Επέστρεψαν οι Πελεκάνος-Ερτσεγκ, που δεν βοήθησαν καθόλου τις χρονιές που έπαιξαν στον Ολυμπιακό και μάλλον δεν θα βοηθήσουν ούτε φέτος κατά την γνώμη μου. Ειδικά στα ματς που η μπάλα θα καίει.
Και βέβαια αφήσαμε ελεύθερο τον Βουγιούκα που πήγε στον ΠΑΟ και εμείς κρατήσαμε τον Γλυνιαδάκη που δεν έπαιξε ούτε 10 λεπτά όλη την χρονιά πέρσι.

Ενώ οι βάζελοι μπορεί να έχασαν τους Σπανούλη-Πέκοβιτς-Γιασκεβίτσιους, αλλά πήραν τους Σάτο-Μάριτς-Βουγιούκα-Καιμακόγλου.
Ελαφρώς αρνητικό το ισοζύγιο και αυτών αλλά παραμένουν δυνατοί.
Δεν ξέρω τι μαγικά μπορεί να κάνει ο Ιβκοβιτς, αλλά εγώ δεν ελπίζω σε πολλά πράγματα με το φετινό ρόστερ. Ειδικά στην Ευρώπη. Γνώμη μου είναι ότι δεν μπορείς να απειλήσεις την Μπαρτσελόνα με αυτούς τους παίκτες. Και ίσως δεν μπορείς να απειλήσεις και αρκετές άλλες ομάδες.
Ο χρόνος θα δείξει, αλλά δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: