Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Mέλμπεργκ: "Στον Ολυμπιακό για πάντα"

Ο Όλοφ Μέλμπεργκ, μίλησε στην εφημερίδα "Expressen" της χώρας του, τονίζοντας ότι σκέφτεται να αποσυρθεί από το ποδόσφαιρο μετά το τέλος του ισχύοντος συμβολαίου του με τον Ολυμπιακό το μεθεπόμενο το καλοκαίρι.
Αρχικά, ρωτήθηκε για το αν θα συνεχίσει ν' αγωνίζεται ως το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014 και απάντησε: "Όχι, δεν πρόκειται. Δεν θα προχωρήσω τόσο μακριά. Έχω μάθει τόσα χρόνια ότι τα πράγματα αλλάζουν γρήγορα. Προπονητές, αντικαταστάσεις, ομάδες, τραυματισμοί. Τότε θα είμαι 37 ετών. Όχι, δεν το νομίζω και δεν ακούγεται λογικό. Μέχρι το EURO 2012; Ναι, τότε τελειώνει και το συμβόλαιό μου με τον Ολυμπιακό. Οι σκέψεις μου τώρα είναι να μη συνεχίσω ν' αγωνίζομαι και πιο μετά απ' αυτό. Σκέφτομαι να παίζω για δύο ακόμα χρόνια. Και νομίζω ότι θα τελειώσω την καριέρα μου εδώ. Αλλά ποιος ξέρει..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: