Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Συνέντευξη Ουρτάδο στο sport24

Ο Μόισες Ουρτάδο λίγο μετά την οριστικοποίηση της μεταγραφής του στον Ολυμπιακό έδωσε συνέντευξη στο sport24.gr. Διαβάστε αποσπάσματα από την συνέντευξη (κυρίως αυτά που αφορούν τον Ολυμπιακό).
Sport24.gr: Μόι, πώς νιώθεις τώρα που ολοκληρώθηκε η μεταγραφή; Τι σημαίνει για σένα αυτή η νέα πρόκληση στην καριέρα σου;

Μοϊσές Ουρτάδο: Το συναίσθημα είναι πολύ όμορφο, αφού πρόκειται για κάτι που ήθελα πολύ. Οι συζητήσεις και οι επαφές αποδείχτηκαν μαραθώνιες, αλλά όλα πήγαν κατ’ ευχή. Το είχα δηλώσει ότι επιθυμία μου ήταν να μείνουν και οι τρεις πλευρές ευχαριστημένες, όπως και έγινε τελικά. Μπροστά μου ανοίγεται κάτι εντελώς καινούργιο και αυτό που θέλω πλέον είναι να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου τόσο ο Ερνέστο Βαλβέρδε, όσο και η διοίκηση του Ολυμπιακού.
 
 Sport24.gr: Πώς έγινε η πρώτη επαφή με τον Ολυμπιακό;
 
Μοϊσές Ουρτάδο: Ο Βαλβέρδε ήρθε σε επαφή με τους μάνατζέρ μου και τους ρώτησε αν θα με ενδιέφερε η προοπτική να αγωνιστώ κοντά του, στον Ολυμπιακό. Αυτοί μου μετέφεραν το ενδιαφέρον, το συζητήσαμε και όπως είπα και πριν, ήταν μια μεγάλη ευκαιρία που δεν μπορούσα να αφήσω να πάει χαμένη.
 
 Sport24.gr: Πόσο μεγάλο ρόλο έπαιξε η παρουσία στον «ερυθρόλευκο» πάγκο του Ερνέστο Βαλβέρδε;
 
Μοϊσές Ουρτάδο: Τεράστιο ρόλο, όπως καταλαβαίνεις. Ο Βαλβέρδε είναι ένας προπονητής τον οποίο εκτιμώ απεριόριστα. Κοντά του έμαθα πολλά πράγματα για το ποδόσφαιρο, τις τακτικές και τον τρόπο σκέψης που πρέπει να έχει ένας παίκτης μέσα στο γήπεδο, αλλά και έξω από αυτό. Το ενδιαφέρον του ειλικρινά με κολακεύει και το μόνο σίγουρο είναι πως θέλω να του δείξω έμπρακτα την ευγνωμοσύνη μου για την ευκαιρία που μου δίνει και την εμπιστοσύνη που δείχνει στο πρόσωπό μου.
 
 Sport24.gr: Εκτός από τον Βαλβέρδε, στον Ολυμπιακό θα βρεις μια μικρή ισπανόφωνη παροικία: Ριέρα, Ιμπαγάσα, Φουστέρ, Μπράβο. Πιστεύεις ότι αυτό θα κάνει πιο εύκολη την προσαρμογή σου στην Ελλάδα;
 
Μοϊσές Ουρτάδο: Αυτό είναι ένα ακόμα από τα μεγάλα «υπέρ» που με έκαναν να πω το «ναι» στην πρόταση του Ολυμπιακού. Είναι σίγουρο ότι η παρουσία όλων αυτών που ανέφερες θα με βοηθήσει αρκετά τον πρώτο καιρό, ώστε να προσαρμοστώ και πιο εύκολα και πιο γρήγορα. Το σίγουρο όμως είναι ότι θα προσπαθήσω να μάθω πολλά πράγματα για την Ελλάδα, τον κόσμο της, τις συνήθειες, ακόμα και τη γλώσσα.
 
 Δεν σκοπεύω να «βολευτώ» με την παρουσία των ισπανόφωνων και να περιοριστώ στην ευκολία της συνεννόησης. Έρχομαι σε μια καινούργια χώρα, σε μια καινούργια ομάδα, θέλω να έχω σχέσεις και μάλιστα καλές με όλους τους συμπαίκτες μου, τους ανθρώπους του συλλόγου, τους φιλάθλους στην κερκίδα. Είμαι έτοιμος να απολαύσω αυτή τη νέα πρόκληση στην καριέρα μου σε όλους τους τομείς.
 
Sport24.gr: Τι γνωρίζεις για τον Ολυμπιακό; Έχεις μιλήσει με τον Βαλβέρδε για τη νέα σου ομάδα;
 
Μοϊσές Ουρτάδο: Ναι, μου έχει πει κάποια πράγματα, μια μικρή ενημέρωση. Αλλά βέβαια, το όνομα Ολυμπιακός είναι γνωστό όχι μόνο στην Ισπανία, αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Πάντως από αύριο, που θα έρθω στην Ελλάδα, θα αρχίσω να μαθαίνω πολύ περισσότερα στοιχεία για την ομάδα.
 
Sport24.gr:Ποιοι είναι οι στόχοι σου στην καινούργια σου ομάδα; Τι φιλοδοξίες έχεις;
 
Μοϊσές Ουρτάδο: Σε προσωπικό επίπεδο θέλω να συνεχίσω να δουλεύω εντατικά, ώστε να μάθω γρήγορα τους συμπαίκτες μου και να γίνω ένα με την ομάδα. Είμαι εργατικός, είναι στον χαρακτήρα μου. Πολύ βασικό είναι να προσαρμοστώ γρήγορα στην τακτική του παιχνιδιού, στη λογική του προπονητή και στην αγωνιστική συμπεριφορά των συμπαικτών μου. Πιστεύω ότι μπορώ να προσφέρω ισορροπία στον χώρο του κέντρου, πειθαρχία όταν αμυνόμαστε και ασφάλεια όταν βγαίνουμε στην επίθεση. Θα ακολουθήσω τις εντολές του προπονητή και θα συνεργαστώ όσο καλύτερα μπορώ με τους υπόλοιπους παίκτες.
 
Στο συλλογικό επίπεδο, θέλω να κατακτήσουμε τους δυο τίτλους στην Ελλάδα, αφού γνωρίζω ότι οι μεγάλοι σύλλογοι ξεκινούν με αυξημένες υποχρεώσεις απέναντι στην ιστορία τους και στον κόσμο τους. Φιλοδοξία μου είναι να αγωνιστώ μαζί με τον Ολυμπιακό στο Τσάμπιονς Λιγκ, για να το πετύχουμε όμως αυτό θα πρέπει να ξεκινήσουμε με την κυριαρχία στην Ελλάδα. Άρα αυτός είναι ο πρώτος μεγάλος στόχος.
 
Sport24.gr: Ποιο είναι το μήνυμα που θέλεις να στείλεις στους φίλους του Ολυμπιακού;
 
Μοϊσές Ουρτάδο: Υπόσχομαι ότι θα τα δώσω όλα για να πετύχουμε τους στόχους της ομάδας. Θα προσπαθήσω σκληρά για την επίτευξη αυτών των στόχων και θα συνεργαστώ πρόθυμα με όλους μέσα και έξω από τον αγωνιστικό χώρο. Όρεξη για δουλειά και επιτυχίες δεν μου λείπουν, οι φίλοι του Ολυμπιακού μπορούν να είναι σίγουροι για αυτό. Όπως μπορούν να είναι σίγουροι ότι μαζί με τους συμπαίκτες μου θα κάνουμε τα πάντα για να είναι περήφανοι και χαρούμενοι με τα αποτελέσματα που θα φέρουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: