Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ-Κίνητρο ο Ολυμπιακός

Αποσπάσματα της συνέντευξης:

- Το κίνητρο ήταν ένας απ’ τους λόγους που έκανες φέτος τη μεταγραφή;

Ναι. Ήταν ο κυριότερος λόγος.

- Για να πας στο NBA, είχες αρνηθεί μια πολύ μεγαλύτερη οικονομικά πρόταση (απ’ τον Παναθηναϊκό). Μπορεί αυτό να εκληφθεί και ως απάντηση σε όσους σου καταλόγισαν ότι για τα χρήματα άλλαξες ομάδα φέτος;

Εντάξει, ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Καθένας το βλέπει απ’ τη δικιά του σκοπιά, μπορεί να σκέφτεται με οπαδικό συναίσθημα, μπορεί να σκέφτεται όπως θέλει. Η αλήθεια είναι ότι για μένα το κίνητρο παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στη ζωή μου και ήταν ο λόγος που αποφάσισα ν’ αλλάξω ομάδα.

- Μεγαλύτερο απ’ τα χρήματα;

Βέβαια, βέβαια, βέβαια.

- Πρέπει να ήταν μια δύσκολη απόφαση…

Σίγουρα είναι μια δύσκολη απόφαση, αλλά είναι συνειδητοποιημένη. Το σημαντικό στις αποφάσεις μας είναι όταν τις έχουμε σκεφτεί καλά πριν τις πάρουμε.

- Σε ταλαιπώρησε;

Δεν ήταν κάτι εύκολο. Σίγουρα με ταλαιπώρησε. Αλλά πλέον είναι όλα καλά.

- Σε πλήγωσαν οι αντιδράσεις και τα εξώφυλλα κάποιων εφημερίδων;

Αναμενόμενο ήταν να γίνει κάτι τέτοιο. Υπάρχουν και εφημερίδες ομάδων, λογικό είναι να γίνουν όλα αυτά. Εντάξει. Δυστυχώς στη ζωή δεν γίνεται όλοι να σ’ αγαπάνε. Υπάρχουν άνθρωποι που… εντάξει. Όλα είναι σεβαστά από μένα. Ο καθένας μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τη γνώμη του. Εγώ προχωράω.

- Γενικά τι άποψη έχεις για τους δημοσιογράφους και ειδικότερα για τις οπαδικές εφημερίδες;

Δεν είναι δουλειά μου να κρίνω εγώ τους δημοσιογράφους. Ο καθένας κάνει τη δουλειά του.

- Διάβαζα μια συνέντευξη ενός πρώην συμπαίκτη του, του Τέπιτς, που έλεγε ότι ποτέ δεν θα πήγαινε στον Ολυμπιακό. Το θεωρείς λαϊκισμό;

Ο καθένας έχει τον δικό του χαρακτήρα και το δικό του σκεπτικό. Καθένας έχει τη φιλοσοφία του και προχωράει.

- Η παρουσία του κ. Ίβκοβιτς στην καινούργια σου ομάδα ήταν καταλύτης, για να πας στον Ολυμπιακό;

Έπαιξε σημαντικό ρόλο. Είναι μεγάλη υπόθεση το ποιος είναι προπονητής σε μια ομάδα. Εγώ ήμουν τυχερός, είχα μεγάλους προπονητές δίπλα μου που με βοήθησαν πολύ. Είναι μια πρόκληση για μένα να συνεργαστώ με τον κόουτς. Είναι πολύ όμορφο για μένα.

- Σε είχε πάρει τηλέφωνο πριν κλείσεις στον Ολυμπιακό;

Ναι, είχαμε μιλήσει.

- Μεταγραφικά το καλοκαίρι είναι περίεργο για τον Ολυμπιακό. Έφυγαν βασικοί παίκτες, ήρθαν άλλοι. Αποδυναμώθηκε ή δυνάμωσε η ομάδα;

Η ομάδα δεν έχει τελειώσει ακόμα το ρόστερ της. Είναι δουλειά των προπονητών και των προέδρων να κάνουν την ομάδα. Υπάρχει τεράστια εμπιστοσύνη και προχωράμε. Εμένα δουλειά μου είναι να πάω να παίξω μπάσκετ γι’ αυτή την ομάδα. Ούτε να κρίνω πώς είναι η ομάδα, άμα δυνάμωσε ή αποδυναμώθηκε. Την ομάδα δεν τη χτίζω εγώ.

- Έχεις κάνει και οικογένεια τα τελευταία χρόνια. Θα ήταν εύκολο για σένα να ξαναφύγεις στο εξωτερικό;

Εντάξει, είμαι επαγγελματίας και αυτό το έχει δεχτεί και το έχει σεβαστεί η οικογένειά μου. Αυτή τη στιγμή είμαι παίκτης του Ολυμπιακού, είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι στην ομάδα και δεν σκέφτομαι το εξωτερικό και τέτοια πράματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: