Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Υπέγραψαν η Μαρία Τσουρή και η Κουγιουμτζή

Διπλό χτύπημα την Τετάρτη για το γυναικείο τμήμα πόλο του Ολυμπιακού, αφού μετά τη Νίκη Κουγιουμτζή ανακοινώθηκε και η διεθνής τερματοφύλακας, Μαρία Τσουρή.

Κουγιουμτζή: "Δεν είναι υπερβολή να πω ότι πραγματοποιήθηκε ένα παιδικό μου όνειρο. Είμαι Ολυμπιακός και πάντα αυτό ήθελα. Να αγωνιστώ στην ομάδα που υποστηρίζω. Είμαι αποφασισμένη να δουλέψω σκληρά και να συνεισφέρω όσο μπορώ ώστε ο Ολυμπιακός να επιστρέψει στην κορυφή της Α1 γυναικών και να πρωταγωνιστήσει στην Ευρώπη".

Τσουρή: "Για κάθε αθλητή και αθλήτρια αποτελεί τιμή να αγωνίζεται στον Ολυμπιακό. Θέλω να ευχαριστήσω και τη Διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν. Όλοι λένε ότι η φανέλα του Ολυμπιακού είναι βαριά. Στο δικό μας άθλημα ήδη νιώθω πόσο βαρύ είναι το σκουφάκι με το σήμα του συλλόγου. Αυτό όμως μου δίνει την όρεξη να δουλέψω πιο πολύ, να βελτιωθώ ακόμη περισσότερο ώστε να δικαιώσω τις προσδοκίες όλων και ιδιαίτερα των φιλάθλων του Ολυμπιακού που μου έδειξαν την αγάπη τους πριν καν οριστικοποιηθεί η συμφωνία μου με τον σύλλογο"

Δεν υπάρχουν σχόλια: