Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Πάντελιτς: Έκανα την καλύτερη επιλογή

Μιλώντας στην σερβική ιστοσελίδα «Sport Novosti», ο 32χρονος επιθετικός τόνισε πως αισθάνεται «πεινασμένος» για γκολ, ενώ απένειμε τα εύσημα στους συμπαίκτες του.

«Είναι τέλεια. Πιστεύω πως δεν θα μπορούσα να κάνω καλύτερη επιλογή το καλοκαίρι. Απίστευτος κόσμος, εξαιρετικό κλαμπ, ο κόουτς αξίζει μεγάλο σεβασμό και υπάρχει μεγάλη ποιότητα στην ομάδα. Είμαι εδώ μαζί τους, έτοιμος, “πεινασμένος” για γκολ και ασίστ.
Με τον Αστέρα κάναμε καλό ματς, δεν θέλω να μιλήσω για μένα, θέλω να επαινέσω τους συμπαίκτες μου που είναι πολύ σημαντικοί. Έχουμε την ποιότητα, την δύναμη και το νεύρο για να ανταποκριθούμε σε κάθε πρόκληση. Παίζω και διασκεδάζω στην ομάδα μου».

«Συνέχισα το σερί, κάτι που είναι καλό. Πιστεύω πως είναι εξαιρετικό για μένα και τον Ολυμπιακό. Βρέθηκα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος, πήρα την κεφαλιά και σκόραρα. Πιστεύω πως ήταν εξαιρετική στιγμή.
Αναρωτιούνται αν μπορώ να συνεχίσω το ίδιο καλά, αν θέλω ξεκούραση, αλλά εγώ τους λέω ότι είμαι καλά, δεν χρειάζομαι ξεκούραση και συνεχίζουμε» σχολίασε ο Πάντελιτς.

«Με όλους τους παίκτες έχουμε μια εγκάρδια σχέση, τις περισσότερες ελεύθερες ώρες όμως τις περνώ με τους Παπαδόπουλο και Τοροσίδη. Η ατμόσφαιρα είναι βασικός παράγοντας για την επιτυχία της ομάδας. Είναι υπέροχα εδώ και είμαστε έτοιμοι να επιστρέψουμε στους τίτλους.
Τα έχουμε όλα, ο καιρός είναι φανταστικός και στους 33 βαθμούς πάμε στην παραλία», κατέληξε ο Μάρκο Πάντελιτς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: