Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Θεοδωρακάκης: Στήριξη κι άμεσα στον Συγγελίδη

Στον «αέρα» του «Sentra 103,3» και στην εκπομπή «Θύρα 11» με το Νίκο Γέμελο, φιλοξενήθηκε ο Λεωνίδας Θεοδωρακάκης. 
Αναλυτικά μίλησε:
Για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός: «Θα επιθυμούσα να αποκατασταθούν όλα αυτά τα πράγματα που έχουν δημιουργήσει ανησυχία, σε κόσμο, αθλητές κτλ. Κι εγώ αυτό θέλω κι αυτό θα κάνω αν μου ζητηθεί. Είμαι από το 1964 στην ομάδα...
Τα προβλήματα και ιδιαίτερα στην εποχή μας, είναι οικονομικά. Από εκεί έχουν προκύψει κι άλλα, τα οποία νομίζω πως η διοίκηση προσπαθεί να βρει τρόπους να τα αντιμετωπίσει. Πρέπει να γίνουν σύντομα γιατί αν αργήσουν θα αφήσουν ζημιά στον σύλλογο».
Για το αν έχει επαφές με τον Συγγελίδη: «Με τον Συγγελίδη έχω μιλήσει, ξέρω τι γίνεται και τις προσπάθειες που κάνει. Χρειάζεται όμως μεγαλύτερη συμμετοχή και βοήθεια ουσιαστική και ειλικρινή κι από άλλους για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που είναι μεγάλα».
Για το αν ο Μαρινάκης θα βοηθήσει τον Ερασιτέχνη: «Δεν έχω κάνει συζήτηση με τον Μαρινάκη, όμως γνωρίζω το ενδιαφέρον και την αγάπη του για τα ερασιτεχνικά τμήματα».
Για το διαζύγιο με τον Χατζηθεοδώρου: «Δεν θα έπρεπε τελικά κι από τις δυο πλευρές να υπάρξει αυτή η κατάληξη. Ο Θοδωρής, έχει προσφέρει πολλά κι έχει πάρει πολλά. Είναι ένας από τους κορυφαίους αθλητές που έχει αναδείξει το ελληνικό πόλο. Δεν θα ήθελα να καταλήξει έτσι η υπόθεση. Με επισκέφτηκε του είπα κάποια πράγματα, όμως δεν περίμενα να φτάσουν εκεί τα πράγματα».
Για το αν θέλει να επιστρέψει στον Ερασιτέχνη: «Πρώτα πρέπει να γνωρίζεις τι ακριβώς συμβαίνει, προκειμένου να γνωρίζεις πως ν' αντιμετωπίσεις τις όποιες δυσκολίες. Εγώ ξέρω πολλά, όμως δεν τα ξέρω όλα και δεν ξέρω και κάποιες λεπτομέρειες. Ξέρω, όμως, κάποια πράγματα τα οποία με ανησυχούν πολύ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: