Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Χατζηθεοδώρου-Θα επιστρέψω κάποτε. Ζήτησε να φύγει ο Βλοντάκης

O Θοδωρής Χατζηθεοδώρου έδωσε συνέντευξη Τύπου και είπε τα εξής
Αρχικά υποστήριξε: «Θα γίνω γραφικός, αλλά να είστε σίγουροι ότι θα παίζω πόλο μέχρι να επιστρέψω. Θέλω να τελειώσω την καριέρα μου στον Ολυμπιακό Δεν έχω τίποτα εναντίον του Ολυμπιακού.

Είναι η λατρεία μου, η ομάδα μου. Απλώς τα έχω με αυτούς που με έδιωξαν. Η απόφαση αυτή ήταν ειλημμένη και δεν πάρθηκε εξαιτίας των χρημάτων. Εγώ θα έπαιζα και τζάμπα.»

Στη συνέχεια κατηγόρησε τον γενικό γραμματέα του Ερασιτέχνη, Γιάννη Λάμπρου, τον μάνατζερ Άκη Λογοθέτη και τον ταμία, Στέλιο Κούβαρη, ενώ χαρακτήρισε αχάριστο, τον προπονητή της ομάδας, Βαγγέλη Πάτερο, γιατί ήταν από τα άτομα που βοήθησε να πιάσει δουλειά στην ομάδα του Πειραιά.

Τέλος ανακοίνωσε ότι θα πάει δικαστικά για να εισπράξει τα χρήματα που του οφείλονται και είναι γύρω στις 160 χιλ. ευρώ.

«Με αυτή την κίνηση δεν στρέφομαι εναντίον του Ολυμπιακού, αλλά εναντίον αυτών που με έδιωξαν από την ομάδα», πρόσθεσε.

Ζήτησε να φύγει ο Βλοντάκης
Αντώνη Βλοντάκη, ο οποίος θέλει να αποχωρήσει από την ομάδα, διότι θεωρεί ότι δεν υπάρχει προοπτική και ότι το οικονομικό δεν είναι απόλυτα λυμένο.
Σίγουρα, αν αποχωρήσει ο Βλοντάκης, ο Ολυμπιακός μένει χωρίς φουνταριστό, αφού έχει ήδη αποτελέσει παρελθόν και ο Γιώργος Αφρουδάκης (συνεχίζει στον αιώνιο αντίπαλο), ενώ όλοι γνωρίζουν το τι ισχύει με τον Θοδωρή Χατζηθεοδώρου.
Πάντως τα πράγματα θα ξεκαθαρίσουν μετά το ΔΣ που θα γίνει, στο οποίο θα συζητηθεί και το θέμα του Βλοντάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: