Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Φουστέρ: Σημαντικό γιατί ήταν το πρώτο γκολ

Ο Ισπανός μεσοεπιθετικός παρέλαβε το βραβείο του καλύτερου γκολ της αγωνιστικής, από την παλιά μεγάλη δόξα του Θρύλου, Πέτρο Μίχο, δηλώνοντας κατενθουσιασμένος για το γεγονός ότι πέτυχε αυτό το σπάνιας ομορφιάς τέρμα μέσα στο κατάμεστο "Γ. Καραϊσκάκης".
"Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος για αυτό το γκολ. Είχα ευκαιρίες να σκοράρω και σε προηγούμενα παιχνίδια αλλά είμαι τυχερός που πέτυχα αυτό το γκολ μπροστά στον κόσμο μας. Είναι από τα πιο χαρακτηριστικά και είναι σημαντικό γιατί ήταν το πρώτο στην Ελλάδα", είπε αρχικά ο Φουστέρ και συμπλήρωσε για τον ανεπανάληπτο κόσμο του Ολυμπιακού: "Eίναι πραγματικά πολύ μεγάλη διαφορά. Με γεμάτο γήπεδο, έχουμε ακόμα έναν παίκτη για την ομάδα μας". 

Τέλος, αναφέρθηκε στο ματς με τον Ολυμπιακό Βόλου, αλλά και την θέση του: "Απέναντι στον Ολυμπιακό Βόλου (καλοκαιρινό φιλικό) έκανα το ντεμπούτο μου. Πρέπει να παραδεχτώ ότι παρότι είναι νεοφώτιστη ομάδα, έχει πολύ καλούς παίκτες και είναι πολύ επικίνδυνη ιδιαίτερα στην επίθεση. 

Ελπίζουμε να δώσουμε συνέχεια στα καλές εμφανίσεις. Θέλουμε να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο και να είμαστε όλοι χαρούμενοι. Κάθε ματς είναι διαφορετικό. Εμείς θέλουμε να έχουμε διάρκεια στα καλά παιχνίδια και γι' αυτό δουλεύουμε στις προπονήσεις όλη την εβδομάδα. Η θέση μου είναι να συνδέσω τη μεσαία γραμμή με την επίθεση, να δίνω τελικές πάσες και αν μπορώ να σκοράρω και εγώ". 

Δεν υπάρχουν σχόλια: