Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Ντ. Ρίβερς: Είμαι διατεθειμένος να βοηθήσω τον Θρύλο με όποιον τρόπο μπορώ

Ο βετεράνος πλέι μέκερ του Θρύλου μίλησε στην εφημερίδα "Goal".
Ο "Ντούντα" απαιτεί την προσοχή και την πειθαρχία που χρειάζεται για να φτάσει στους τελικούς και να κερδίσεις τους τίτλους. Έχει πολλούς νέους παίκτες, αλλά ακόμα είναι νωρίς στη σεζόν. Μπορεί να μην έχουν κάνει ιδανικό ξεκίνημα, αλλά κι εμείς είχαμε κάνει ένα ταραχώδες το 1997. Ακόμα είναι νωρίς".

Για το αν θα ήθελε να επιστρέψει στον Ολυμπιακό σε κάποιο διοικητικό πόστο...

"Βέβαια. Ξέρουν ότι είμαι εδώ και ότι είμαι διατεθειμένος να τους βοηθήσω με όποιον τρόπο μπορώ. Ο κόουτς Ίβκοβιτς κι εγώ έχουμε σπουδαία σχέση, ο Τόμιτς είναι ακόμα εκεί, οπότε το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι να με πάρουν τηλέφωνο".

Για την έλευση του Βασίλη Σπανούλη...

"Το μπάσκετ είναι μια επιχείρηση κι εγώ πάντα το προσέγγιζα με αυτόν τον τρόπο. Για μένα θα ήταν σπουδαίο να μείνω στον Ολυμπιακό και να τελειώσω σε αυτόν την καριέρα μου, αλλά οι φίλαθλοι και όλοι οι υπόλοιποι πρέπει να συνειδητοποιήσουν πως αυτή είναι μια επιχείρηση κι έτσι συντηρούμε τις οικογένειές μας.

Εκανε αυτό που έπρεπε να κάνει, δίχως να ξέρω με ακρίβεια τις συνθήκες. Εγώ από την πλευρά μου θα ήθελα να αποσυρθώ με τη φανέλα του Ολυμπιακού".

Δεν υπάρχουν σχόλια: