Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Ρόμενταλ: Στον Πειραιά είναι όλα τέλεια

Ο Δανός μέσος μίλησε στην εφημερίδα «Telegraaf». 
«Είχα αποδεχθεί μείωση του μισθού μου σχεδόν κατά δύο τρίτα και ο Μάρτιν Γιόλ με ήθελε στην ομάδα, αλλά ο Ρικ Φαν Ντεν Μπουγκ (τεχνικός διευθυντής) μού προσέφερε συμβόλαιο μόνο για ένα χρόνο, επειδή ήμουν πάνω από τριάντα χρονών. Το ίδιο έκαναν και στον Πάντελιτς»,
Στη συνέχεια, υποστήριξε: «Είχα καταλάβει ότι ο Άγιαξ βρισκόταν σε κρίση και ήθελα να μείνω και να βοηθήσω, αλλά δεν μου έδιναν μεγαλύτερο χρονικά συμβόλαιο. Είναι πολύ κρίμα γιατί νιώθω ότι είχα για να προσφέρω. Δεν σήκωσα ποτέ ψηλά τη μύτη μου...».

Ο Ρόμενταλ επεσήμανε πως δεν ήταν μέσα στα σχέδιά του να φύγει από την Ολλανδία: «Εύχομαι τα καλύτερα στον Αγιαξ παρότι δεν ήμουν ικανοποιημένος με την αντιμετώπιση για την αποχώρηση μου. Η γυναίκα μου είναι από την Ολλανδία και θα προτιμούσα να έμενα εκεί, όμως και στον Πειραιά όλα είναι τέλεια». 
Στο τέλος, τόνισε: «Μετά το τέλος της καριέρας μου θα μείνω στην Ολλανδία για 2 ή 3 ή 4 χρόνια».

Δεν υπάρχουν σχόλια: