Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Νέμεθ:Μόνο Ολυμπιακός

Ο Ούγγρος επιθετικός, μιλώντας στην «Origo», είπε αρχικά: «Είμαι πολύ χαρούμενος που πραγματοποίησα το ντεμπούτο το μου. Στο μεταξύ, προσπαθώ συνέχεια να βελτιώνομαι», τόνισε και πρόσθεσε όταν ρωτήθηκε αν σκέφτεται τον δανεισμό του τον Γενάρη:
«Σε κάθε παιχνίδι πάμε καλά και κερδίζουμε και δεν υπάρχει ο λόγος να αλλάξει ο προπονητής τον Βέλγο, Κέβιν Μιραλάς, ο οποίος παίζει δίκαια και πετυχαίνει ωραία γκολ. Η ομάδα παίζει με έναν επιθετικό και στο ρόστερ είμαστε τέσσερις καλοί παίκτες, οπότε είναι δύσκολο και ο συναγωνισμός μεγάλος. Προσωπικά περιμένω την ευκαιρία από τους προπονητές μου για να αποδείξω ότι μπορώ να προσφέρω».
«Τον χειμώνα μπορεί να σκεφτώ την επιστροφή μου, αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει στο μέλλον. Στην Αγγλία μπορεί κάποιος να πάει δανεικός έναν μήνα, αλλά υπάρχουν ακόμα πέντε παιχνίδια με τον Ολυμπιακό και θέλω να προσπαθήσω να βελτιωθώ».

Βεβαίως, από τον Ολυμπιακό δεν έχει διαρρεύσει τίποτα περί παραχώρησης του ποδοσφαιριστή.

Εξάλλου, ο Νέμεθ μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Ερνέστο Βαλβέρδε: «Έχουμε μια εξαιρετικά σχέση. Μερικές φορές σε πιάνει και σου μιλάει ιδιαιτέρως και σου εξηγεί ακριβώς τι θέλει από σένα μέσα στο γήπεδο», τόνισε και αναφέρθηκε στο λάθος του:
«Μια φορά καθυστέρησα όταν ήμουν στην εθνική Ελπίδων. Ήμουν τιμωρημένος και έμεινα εκεί για να παρακολουθήσω το παιχνίδι, ενώ κανονικά έπρεπε να επιστρέψω στην Ελλάδα. Έκανα ένα λάθος. Το παραδέχομαι, αλλά από το λάθη μαθαίνεις και το έχουμε ξεκαθαρίσει με τον προπονητή μου».

Σε ερώτηση για το ποιος είναι μεγαλύτερος σύλλογος, ο Ολυμπιακός ή η ΑΕΚ, απάντησε: «και στις δύο ομάδες ένιωθα καλά. Η ΑΕΚ, όμως, ανήκει στο παρελθόν. Τώρα με ενδιαφέρει μόνο ο Ολυμπιακός»

Δεν υπάρχουν σχόλια: