Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Ποτουρίδης: Όνειρό μου να σηκώσω την κούπα

Με δηλώσεις του κατά την επιστροφή της ομάδας από το Ηράκλειο, ο Ποτουρίδης τόνισε: "Νομίζω ότι έχω δικαιώσει τον προπονητή μου ως τώρα. Δουλεύω σκληρά στην προπόνηση, ώστε να τον πείσω να συνεχίσει να με εμπιστεύεται. Αυτός είναι ο στόχος μου και αυτό που θέλω. Φυσικά και αισθάνομαι έτοιμος να παίξω με την ΑΕΚ. Μπορώ να το κάνω, αν μου το πει ο προπονητής. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω την ομάδα, αν με χρειαστεί τόσο σε αυτό το ματς όσο και σε όποιο άλλο".

Πιστεύω ότι αν δεν έχεις καθαρό μυαλό στο παιχνίδι και δεν είσαι ήρεμος, θα κάνεις λάθη. Γι' αυτό με βλέπετε, όπως λέτε, να είμαι ψύχραιμος και ήρεμος στο παιχνίδι μου και να δείχνω μεγαλύτερος ηλικιακά απ' αυτό που είμαι. Θέλω να παραμείνω συγκεντρωμένος και προσηλωμένος στο παιχνίδι για να είμαι όσο το δυνατόν καλύτερος".

"Με βοηθούν πολύ τα άλλα παιδιά στην άμυνα. Έχω εμπιστοσύνη στον Αβραάμ. Ξέρω ότι αν γίνει λάθος, θα με βοηθήσει, θα με καλύψει. Νιώθω ασφαλής, παίζοντας μαζί του. Αυτό συμβαίνει και με τα άλλα παιδιά, δηλαδή και με τον Μοδέστο και με τον Μέλμπεργκ".

Τέλος, αποκάλυψε τη μεγάλη του επιθυμία: "Να σηκώσω φυσικά την κούπα του πρωταθλητή. Ζω για την στιγμή που θα σηκώσω το πρωτάθλημα. Και εγώ και ο Φέτφα το ίδιο. Κάθε παίκτης στην ηλικία μας ζει για το πρώτο του πρωτάθλημα με τον Θρύλο".

Δεν υπάρχουν σχόλια: