Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Σχέδιο σωτηρίας του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού

Το όραμα: Να είναι ο Ολυμπιακός του 2020 ένας σύγχρονος αθλητικός σύλλογος και να βγουν οι νέοι κόκκινοι πρωταθλητές.

Η αποστολή: Να εργαστούν όλοι για να αναδείξουν τους νέους κόκκινους πρωταθλητές του 2020.

20 Ιδέες και λέξεις για τον Ολυμπιακό του 2020: Αισιοδοξία, πάθος, κοινωνικότητα, θάλασσα, νίκη, κόκκινο, ενέργεια, ανανέωση, ομάδα, προοπτική, δυναμισμός, δράση, ανασύνταξη, ενότητα, λιμάνι, σιγουριά, συμμετοχή, ελπίδα, internet, μέλλον.

Ο στόχος: Να δώσουν δύναμη στο σύλλογος του Ολυμπιακού να συνεχίσει να γράφει ιστορία. Στηρίζουν τον σύλλογο και την ιστορία του.

Η πρόκληση: 1. Να εξυγιανθεί οικονομικά ο σύλλογος, 2. να μην δημιουργηθούν άλλα χρέη στο μέλλον και 3. να αναπτυχθεί ο σύλλογος με βάση την αξιοποίηση των ερασιτεχνών αθλητών του.

Οι προτεραιότητες των πρώτων 60 ημερών: 1. Πολυδύναμη και ενωτική σύνθεση του Δ.Σ., 2. ισοσκελισμένος προϋπολογισμός από το 2011 και μετά και 3. δέσμευση της νέας διοίκησης για την δημιουργία ενός σύγχρονου και βιώσιμου μοντέλου για τον ερασιτεχνικό αθλητισμό.

Για το μέλλον του συλλόγου: 1. Οικονομικά υγιής, κάτι που σημαίνει ότι θα ξοδεύει όσα εισπράττει προκειμένου να μην ξαναζήσει ανάλογες καταστάσεις, 2. επένδυση στα φυτώρια της ομάδας, καθώς στόχος είναι να παράγει αθλητισμό και μετά πρωταθλητισμό και 3. σύλλογος αυτοδιοικούμενος, με ενεργούς φιλάθλους. Η διοίκηση θα κάνει δημόσιο απολογισμό κάθε δράσης της και θα ενημερώνονται όλα τα μέλη για την πορεία του συλλόγου και το που πηγαίνουν τα χρήματα.

Το τέρμα της αποστολής: 1 ευρώ από κάθε φίλαθλο του Ολυμπιακού και είναι σίγουρο ότι έτσι θα μπορέσουν να μαζευτούν αρκετά εκατομμύρια, διότι ο λαός του συλλόγου αυτού είναι τεράστιος.
Πέρα από τα παραπάνω...

Ο Ολυμπιακός του 2020 πρέπει να είναι αυτοδύναμος, αυτάρκης και αυτόνομος. Η νέα φιλοσοφία στηρίζεται στην απλή αρχή: μέγιστη απόδοση για όλους, λίγα από τους πολλούς. Από εκεί και πέρα, υπάρχει το σχέδιο των πρώτων 200 ημερών, που χωρίζεται σε δυο φάσεις. Η πρώτη περιλαμβάνει τους στόχους, τις ενέργειες και τα μετρήσιμα αποτελέσματα, ενώ η δεύτερη τις δράσεις, τις πρωτοβουλίες και τον απολογισμό.

Οι άξονες του σχεδίου είναι η ενημέρωση, η συμμετοχή και τα αποτελέσματα, που θα είναι μετρήσιμα ανά στόχο με αντίστροφη μέτρηση και με εβδομαδιαίο χρονικό ορίζοντα. Το σχέδιο της πρώτης φάσης περιλαμβάνει, πέρα από την σημερινή συνέντευξη Τύπου, ένα Launching στις 12 ή στις 27 Ιανουαρίου στη Λέσχη του Ολυμπιακού στο Πασαλιμάνι και εν συνεχεία δυο ΤΕΡΑΣΤΙΑ γεγονότα. Πρώτα απ' όλα, τον Φεβρουάριο θα διεξαχθεί ένα μεγάλο φιλικό παιχνίδι ανάμεσα σε αστέρια του Ολυμπιακού και αστέρια του παγκοσμίου ποδοσφαίρου στο Φάληρο (εν ενεργεία όλοι τους...) και παράλληλα θα γίνει ένα τεράστιο πάρτι στα γενέθλια του συλλόγου στις 10 Μαρτίου στο ΣΕΦ. Μπορεί να αντιληφθεί ο καθένας το τι θα γίνει και τι έσοδα θα προκύψουν από χορηγίες, εισιτήρια και όχι μόνο (θα γίνουν ακόμα τηλεμαραθώνιοι και ακόμα θα συνεισφέρουν οι φίλοι του Ολυμπιακού με κουπόνια και sms).

Άλλες κινήσεις που θα γίνουν...

Αναφορικά με τα μηνύματα, θα χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες. Τα λευκά μηνύματα, τα οποία θα κοστίζουν ένα ευρώ, τα ερυθρόλευκα που θα κοστίζουν πέντε ευρώ και τα κόκκινα που θα κοστίζουν δέκα ευρώ. Με ένα απλό μήνυμα, τα χρήματα θα πηγαίνουν στον Ερασιτέχνη, ο οποίος θα βρει τον τρόπο να έρθει σε επικοινωνία με τα εκατομμύρια των Ολυμπιακών. Είπαμε, υπάρχει όρεξη και μεράκι για να προχωρήσει όλο αυτό το σχέδιο και να βγει ο Ολυμπιακός από το τέλμα...

Όσον αφορά τις ομάδες δράσης, αυτές είναι οι εξής: Ολυμπιακή οικογένεια, ΜΜΕ, φίλαθλος κόσμος και Red THINK TANK. Με τη σειρά τους, οι χορηγοί θα απολαμβάνουν: 1. Σημαντικά δικαιώματα και ειδικά προνόμια, 2. προβολή στο γήπεδο, 3. έκθεση στα Μέσα, 4. παροχές φιλοξενίας και 5. δίκτυο σχέσεων.

Εν κατακλείδι...

Καταλήγοντας, ο κύριος Καραχάλιος έθεσε το ρητορικό ερώτημα: "Μπορούμε;"... "Ναι, μπορούμε!".

Δεν υπάρχουν σχόλια: