Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Καζίμ: "Νιώθω προνομιούχος που ήρθα σε μία ομάδα που αγωνίζεται πάντα για την κορυφή "

Η επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός:

"Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Κόλιν Καζίμ Ρίτσαρντς από την Γαλατάσαραϊ, με τη μορφή δανεισμού έως τη λήξη της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου.

Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ έχει τη δυνατότητα μεταγραφής του κατά τη θερινή μεταγραφική περίοδο για δύο επιπλέον χρόνια".

Ο Καζίμ - Ρίτσαρντς θα παρουσιαστεί και επίσημα από την πειραϊκή ΠΑΕ το μεσημέρι (14:00) της Τετάρτης (1/2) στα γραφεία του συλλόγου, μαζί με το έτερο μεταγραφικό απόκτημα του Ιανουαρίου, Ρόι Κάρολ.

Η σχετική ανακοίνωση της ΠΑΕ:

"Την Τετάρτη 1η Φεβρουαρίου και ώρα 14:00 θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία της Π.Α.Ε. η παρουσίαση των δύο νέων μεταγραφικών αποκτημάτων της ομάδας μας Κόλιν Καζίμ Ρίτσαρντς και Ρόι Κάρολ".

Ο 26άχρονος διεθνής ποδοσφαιριστής μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα του Ολυμπιακού, υπογραμμίζοντας πως το αγωνιστικό του στυλ ταιριάζει απόλυτα στην πειραϊκή ομάδα.
Πραγματικά νιώθω προνομιούχος που ήρθα σε μία ομάδα που αγωνίζεται πάντα για την κορυφή και εδώ και χρόνια πετυχαίνει τους στόχους της. Είναι τιμή για μένα να είμαι παίκτης του μεγαλύτερου συλλόγου της Ελλάδας", τόνισε χαρακτηριστικά ο Τούρκος μεσοεπιθετικός, συμπληρώνοντας:

"Ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα που παίζει επιθετικό ποδόσφαιρο και μου αρέσει αυτό. Μου ταιριάζει η νοοτροπία της νέας μου ομάδας. Θέλω κι εγώ να βοηθήσω και να ικανοποιήσω με την απόδοσή μου τον προπονητή, τη διοίκηση αλλά και του οπαδούς της ομάδας".

Δεν υπάρχουν σχόλια: