Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Αμπντούν: Παίζω για την ομάδα

Ο Τζαμέλ Αμπντούν, σχολίασε: Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος για την ομάδα και είμαι σίγουρος και οι οπαδοί μας είναι χαρούμενοι με τη νίκη μας επί του Παναθηναϊκού στο ΟΑΚΑ. Δεν παίξαμε και στην καλύτερη ατμόσφαιρα, αλλά αυτό είναι το ποδόσφαιρο.

Το πιο σημαντικό είναι οι τρεις βαθμοί και το ότι αποκτήσαμε ένα πολύ σημαντικό προβάδισμα ώστε να κατακτήσουμε το Πρωτάθλημα. Τώρα πέρασε και έχουμε τον ημιτελικό του Κυπέλλου. Θέλουμε να τελειώσουμε την χρονιά κατακτώντας και τα δύο τρόπαια, ώστε να φτάσουμε στο νταμπλ.

Στη συνέχεια ο Αγλερινός, είπε: "Δεν παίζω για μένα. Παίζω για την ομάδα. Ίσως ορισμένοι έχουν διαφορετική άποψη για εμένα, αλλά εγώ παίζω πρώτα για το σύνολο και μετά για τον εαυτό μου. Εάν σκοράρω εγώ ή κάποιος άλλος είναι το ίδιο. Το πιο σημαντικό για μένα είναι να κερδίζουμε.

Για το αν ξεχωρίζει το γκολ που πέτυχε στο ΟΑΚΑ ή στην Τούμπα, τόνισε: Δεν ξεχωρίζω τα γκολ που έχω πετύχει. Τόσο εκείνο στο γήπεδο του ΠΑΟΚ που έβαλα, όσο και στο ΟΑΚΑ, ήταν σημαντικά. Σίγουρα, βέβαια, πιο ωραίο σε εκτέλεση ήταν αυτό κόντρα στον Παναθηναϊκό, αλλά σημασία έχει πως αυτά τα τέρματα βοήθησαν τον Ολυμπιακό ώστε να βγει νικητής σε ματς δύσκολα. Είμαι πολύ χαρούμενος για τον σύλλογο και εύχομαι να πάρουμε και το πρωτάθλημα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: