Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Κ. Μιραλάς-«Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου»

Ο Κέβιν Μιραλάς αρχικά τόνισε: "Το είχα πει από την αρχή ότι πρώτος μου, προσωπικός, στόχος φέτος ήταν να βγω πρώτος σκόρερ. Το θέμα όμως είναι να κερδίζει η ομάδα και για να συμβεί αυτό χρειάζεται συνεργασία από όλους".

Για την καριέρα του στον Ολυμπιακό, δήλωσε: "Αυτές οι δυο χρονιές στον Ολυμπιακό είναι οι καλύτερες στην καριέρα μου. Κέρδισα έναν μόνο τίτλο και είμαστε κοντά σε έναν δεύτερο, ίσως κι ένα τρίτο. Όσα χρόνια μείνω στον Ολυμπιακό, υπόσχομαι να βοηθάω την ομάδα να πετυχαίνει τους στόχους της".

Για το παιχνίδι, τόνισε: "Δεν έχουμε συνηθίσει να βρισκόμαστε πίσω στο σκορ με 2-0 στην έδρα μας, αλλά δεν μας έπιασε πανικός και παίξαμε όπως έπρεπε για να πάρουμε τη νίκη".

Τέλος για τα τέσσερα γκολ που πέτυχε, είπε: "Δεν θυμάμαι πότε το έκανα τελευταία φορά. Μόνο στην προπόνηση ή στον κήπο μου! Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου γιατί χωρίς αυτούς δεν θα έκανα τίποτα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: