Παρασκευή 11 Ιουλίου 2008

Νούνιες-Θέλω να πάω στην Ιντεπεντιέντε

"Είμαι πολύ χαρούμενος που ένας προπονητής, όπως ο Κλαούντιο Μπόργκι, με θέλει για να γίνω το νούμερο ‘9’ της ομάδας. Μίλησα με τον Χούλιο Κομπαράδα (πρόεδρος της Ιντεπεντιέντε) και μου αρέσει πολύ η πρόταση. Η Ιντεπεντιέντε είναι μεγάλος σύλλογος της Αργεντινής και θα μου άρεσε πολύ να αγωνιστώ σε αυτή. Θα ήταν κάτι πολύ καλό, γιατί συν τοις άλλοι η ομάδα είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Εμαι διατεθειμένος να επιστρέψω στην πατρίδα μου, αλλά θα πρέπει να συμφωνήσουν οι ομάδες. Είναι πρόκληση και καλή ευκαιρία να παίξω στην Ιντεπεντιέντε και μετά να επιστρέψω σε ένα σημαντικό ευρωπαϊκό πρωτάθλημα", δήλωσε ο 23χρονος άσος.
Αντε να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε φέτος. Είμαστε 11 Ιουλίου και ακόμη δεν ξέρουμε ποιοι θα μείνουν στην ομάδα. Ολοι φευγάτοι είναι μου φαίνεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια: