Παρασκευή 25 Ιουλίου 2008

Βαλβέρδε-Ρεάλ της Ελλάδας ο Ολυμπιακός

Αντίστοιχο μέγεθος της Ρεάλ Μαδρίτης στην Ισπανία χαρακτήρισε τον Ολυμπιακό ο Ερνέστο Βαλβέρδε σε συνέντευξή του στην «As»

«Ο Ολυμπιακός θα μπορούσε να πει κανείς πως είναι η Ρεάλ Μαδρίτης της Ελλάδας, γιατί είναι πάντα υποχρεωμένος να νικά και πρέπει να είσαι σε εγρήγορση. Οι παίκτες έχουν συνειδητοποιήσει την πίεση που υπάρχει και μου αρέσει αυτή η ευθύνη που έχω αναλάβει. Μου αρέσει να δοκιμάζομαι έτσι. Όλα είναι διαφορετικά για μένα εδώ. Πρέπει να προσαρμοστώ σε ένα διαφορετικό στυλ ποδοσφαίρου, σε ένα μεγάλο σύλλογο με τόσες πτυχές, αλλά είναι κάτι που μου αρέσει γιατί είναι μία νέα περιπέτεια», δήλωσε ο Ισπανός προπονητής προσθέτοντας:

«Η ομάδα έχει κατακτήσει 11 πρωταθλήματα τα 12 τελευταία χρόνια, αλλά στην Ευρώπη προκρίθηκε στην επόμενη φάση του Champions League μόλις φέτος και πρέπει να βελτιωθεί. Πρέπει να προσαρμοστεί πιο γρήγορα στο ρυθμό που παίζεται το ποδόσφαιρο στην Ευρώπη. Έχω ήδη διαπιστώσει τη διαφορά ταχύτητας που υπάρχει σε σχέση με την Ισπανία και προσπαθώ να δουλέψω πάνω σε αυτό το κομμάτι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: