Τετάρτη 20 Αυγούστου 2008

Ελευθερόπουλος: “Θα με χαροποιούσε πιθανή επιστροφή”

Σε συνέντευξη του στον NovaSportfm ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος τόνισε για πιθανή επιστροφή του στον Ολυμπιακό
"Σαν προοπτική το έχω ακούσει κι εγώ το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού, αλλά δεν ξέρω κάτι επίσημο. Με πήραν πολλοί φίλοι μου όταν ακούστηκε και με χαροποίησε το γεγονός. Θα ήταν σαν να γυρίζει κάποιος σπίτι του. Έχω ένα καινούριο συμβόλαιο για δύο χρόνια με τη Σιένα. Μετά από τόσα χρόνια στο Καμπιονάτο έχω ωριμάσει και σαν ποδοσφαιριστής και σαν άνθρωπος και θα με χαροποιούσε πιθανή επιστροφή μου. Παίζοντας στον Ολυμπιακό από τα 18 μου πραγματοποίησα το όνειρό μου".

Και συμπλήρωσε: "Δεν νομίζω αν τεθεί ζήτημα να πάω στον Ολυμπιακό να είναι οικονομικό το πρόβλημα, γιατί έχω πολύ καλή σχέση με τους ανθρώπους της Σιένα. Μου είπαν πως είναι πολύ ευχαριστημένοι από εμένα σαν παίκτη και σαν άνθρωπο. Γι' αυτό μου έκαναν νέο συμβόλαιο με καλύτερους όρους. Αν γίνει πραγματικότητα αυτό που ακούγεται, θα σεβαστούν την επιθυμία μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: