Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Κουρνέτας: Έφυγα γεμάτος από τον Ολυμπιακό

Ο πρώην αρχηγός και πασαδόρος του Ολυμπιακού, μίλησε στη "Volleytime" και είχε μόνο καλά πράγματα να πει για τον Ολυμπιακό.
Ερωτηθείς για το αν έφυγε απογοητευμένος από τον Ολυμπιακό, ο 33χρονος τόνισε: "Όχι, δεν θα τo έλεγα. Έφυγα αρκετά γεμάτος από τον Ολυμπιακό. Αυτό είναι και το πρώτο αίσθημα που έχω για την ομάδα. Κάποια γεγονότα που έγιναν στο τέλος, δεν μπορούν να μου αλλάξουν την εικόνα. Να μου αλλοιώσουν όλα αυτά που έχω ζήσει με τον Ολυμπιακό. Είναι πάρα πολλά και σημαντικά για μένα".

Ο ίδιος, περίμενε ότι ο Άντερς Κρίστιανσον ήθελε αλλαγή πασαδόρου, διότι επιθυμούσε ένα διαφορετικό στυλ παιχνιδιού: "Κάπως έτσι θα γινόταν. Το περίμενα. Για να πω και την αλήθεια, δεν περίμενα και πολύ αυτή την στιγμή. Θα μπορούσε να είχε γίνει λίγο νωρίτερα και θα μπορούσε να είχε γίνει και λίγο αργότερα. Στον αθλητισμό, όλα είναι μέσα στο πρόγραμμα".

Ο Κουρνέτας, ο οποίος ακόμα δεν έχει βρει ομάδα για να συνεχίσει την καριέρα του, αλλά προπονείται για να βρίσκεται σε καλη κατάσταση, αναφέρθηκε στα πιο γλυκά πρωταθλήματα με την ομάδα του Πειραιά: "Η πρώτη κατάκτηση του πρωταθλήματος και η τελευταία την προηγούμενη χρονιά. Μπορώ να πω, ότι αυτές οι δυο χρονιές είναι οι πιο έντονα χαραγμένες στη μνήμη μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: