Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Μοντάλι: Τυχερός ο Ολυμπιακός που έχει Μαρινάκη

Με τις καλύτερες εντυπώσεις έμεινε από τις εγκαταστάσεις του Ρέντη, έμεινε ο Τζιανπάολο Μοντάλι, ο οποίος τόνισε πως όλα είναι ανοικτά όσον αφορά την πρόκριση, στον όμιλο του Ολυμπιακού στο Champions League.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που έφερα τύχη στον Ολυμπιακό, αλλά η τύχη για την ομάδα ήταν που πως έπαιξε καλά. Αυτό είναι η τύχη για κάθε ομάδα. Έχω μια άριστη σχέση με πρόεδρο του Ολυμπιακού εδώ και καιρό. Και πέρσι ως γενικός διευθυντής της Ρόμα είχαμε δώσει ένα φιλικό. Δεν έχω συνηθίσει να μιλώ με υποθέσεις οπότε δεν θέλω να πω κάτι. Είναι σημαντική αυτή η στιγμή για τον ολυμπιακό και δεν χρειάζονται πολλά πράγματα. Η μεγάλη τύχη του Ολυμπιακού είναι που έχει έναν πρόεδρο σαν τον Βαγγέλη Μαρινάκη. Σε μια τέτοια στιγμή χρειάζεται κουράγιο και αποτελεσματικότητα το να είσαι πρόεδρος και να έχεις τέτοια λογική για καιρό. Θέλω να δώσει στον κόσμο συνέχεια αποτελεσμάτων και το σήμα του Ολυμπιακού να έχει απήχηση όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό».
«Η διαφορά είναι στο μπάτζετ κι αυτό είναι το πρόβλημα. Υπάρχουν ομάδες που έχουν 400 εκ. ευρώ μπάτζετ. Στο μέλλον ελπίζω τα χρήματα να μην αποτελούν τη βάση. Αν χρησιμοποιούμε τη δύναμη των ιδεών αντί του χρήματος μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Μια ομάδα με μοντέλο αθλητικό και οργανικό και με μικρό μπάτζετ μπορεί να φτάσει σε υψηλό επίπεδο».
«Όλα είναι ανοιχτά στον όμιλο του Ολυμπιακού. Χρειάζεται να κάνεις και βαθμούς εκτός έδρας αλλά θεωρώ ότι το τελευταίο παιχνίδι με την Άρσεναλ θα είναι καθοριστικό, όπως και τα επόμενα δύο που φυσικά πρέπει να βρεθούν βαθμοί», δήλωσε ο Μοντάλι για τις πιθανότητες πρόκρισης του Ολυμπιακού στην επόμενη φάση του Champions League.

Ενώ για το που θα βρίσκεται στο άμεσο μέλλον είπε: «Αποφάσισα να φύγω εγώ από την Ρόμα γιατί άλλαξε διοίκηση και επέλεξα να αποχωρήσω. Γυρίζω όλη την Ευρώπη. Παρακολουθώ μεγάλες ομάδες και μαθαίνω. Πήγα στο Ρέντη που δεν είχα πάει ποτέ και είδα ότι είναι αθλητικό κέντρο υψηλού επιπέδου. Τώρα που έχω ελεύθερο χρόνο θα πάνω επίσης στην Άρσεναλ και την Παρί Σεν Ζερμέν. Όταν κάποιο από τα μεγάλα σωματεία μου ανάψει την φωτιά μέσα μου τότε κάτι θα γίνει. Θα με κερδίσει το πρότζεκτ και η φιλοδοξία. Σε όλη την καριέρα μου παίζω για να κερδίσω».

Ο Τζιανπάολο Μοντάλι τόνισε πως δεν υπάρχει καμία επίσημη επαφή με τον Ολυμπιακό: «Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι μεταξύ μας. Δεν είναι τόσο φτωχή η ελληνική πραγματικότητα. Υπάρχει ενέργεια και ταλέντο και το δείχνει η ελληνική εθνική ομάδα, ενώ και αρκετοί παίκτες αγωνίζονται και θα αγωνιστούν στην Serie A. Αρκεί να έχουν ιδέα στο αθλητικό κομμάτι οι παίκτες και έξυπνη διοίκηση που βήμα-βήμα θα αυξήσει τις προσδοκίες και τις φιλοδοξίες των παικτών. Μπορεί να το κάνει μια ομάδα δίχως να χάσει και να παίρνει αποτελέσματα».

Όσον αφορά στον ίδιο και τις φιλοδοξίες του είπε: «Τελείωσα φέτος μετά την καριέρα μου στη Γιουβέντους και την Ρόμα. Αποφάσισα να φύγω γιατί άλλαξε διοίκηση. Εκπροσωπούσα την παλιά διοίκηση και γι' αυτό αποχώρησα. Αυτή τη στιγμή γυρίζω την Ευρώπη. Σήμερα επισκέφθηκα του Ρέντη που δεν είχα δει ποτέ και πραγματικά εντυπωσιάστηκα με την οργάνωση. Θα φύγω στην Αγγλία για να δω τα κέντρα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και της Άρσεναλ, ενώ γυρίζοντας θα πάω στην Παρί Σεν Ζερμέν. Θέλω να χρησιμοποιήσω τον ελεύθερο χρόνο που πρώτη φορά έχω, για να δω πως δουλεύουν στην Ευρώπη. Όταν κάποιος μου ανάψει την φλόγα τότε θα ξαναγυρίσω. Το πρότζεκτ και οι φιλοδοξίες είναι τα δύο πράγματα που μ' ενδιαφέρουν. Στην καριέρα μου παίζω μόνο για να κερδίσω. Στο σπίτι μου που έχω στο βουνό και συγκεκριμένα στο γραφείο μου έχω όλα τα μετάλλια. Έχω μόνο χρυσά εκτός από ένα, από την Ολυμπιάδα της Αθήνας. 'Όποτε το μετακινώ και όποτε μπαίνω στο γραφείο μου το βλέπω μπροστά μου. Σίγουρα είναι σημαντική αυτή η θέση στην Ολυμπιάδα, όμως για κάποιον που έχει μάθει να είναι πρώτος, η δεύτερη θέση είναι σκληρή. Ιδιαίτερα που έγινε στην Αθήνα».

Τέλος, για το πότε θα επιστρέψει στην Ελλάδα: «Θα επιστρέψω να δω το παιχνίδι του Ολυμπιακού με την Άρσεναλ. Εσείς σκέφτεστε άσχημα. Ελπίζω να επιστρέψω και να είναι σε θέση ο Ολυμπιακός να πανηγυρίσει την πρόκριση στην επόμενη φάση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: