Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Και επίσημα Λονδρέζος ο Μήτρογλου

Η επίσημη ανακοίνωση της Φούλαμ:

"Η Φούλαμ είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση του Έλληνα διεθνή Κωνσταντίνου Μήτρογλου, σε μια συμφωνία για 4,5 χρόνια δίχως να αποκαλύπτεται η αμοιβή του, με τον παίκτη να παραμένει στο Craven Cottage έως το καλοκαίρι του 2018.

Ο 25χρονος στράικερ φτάνει στο Δυτικό Λονδίνο από τον Ολυμπιακό, όπου βρήκε δίχτυα 14 φορές την φετινή σεζόν στην ελληνική Super League, γεγονός που τον αναδεικνύει ως πρώτο σκόρερ του πρωταθλήματος.

Ο Μήτρογλου ξεκίνησε την καριέρα του στην Γερμανία πριν μετακινηθεί στον Ολυμπιακό το 2007, όπου συνολικά πραγματοποίησε 148 εμφανίσεις, σκοράροντας 62 γκολ μέσα σε έξι σεζόν. Βοήθησε την ομάδα του να κατακτήσει 3 τίτλους στην Super League, τρία Κύπελλα και ένα Super Cup.

Στο διεθνές προσκήνιο, ο Μήτρογλου πέτυχε 8 τέρματα σε 28 εμφανίσεις για την πατρίδα του. Πέτυχε τρία καθοριστικά τέρματα στις δύο αναμετρήσεις της Ελλάδας για τα πλέι - οφ του Παγκοσμίου Κυπέλλου απέναντι στην Ρουμανία τον περασμένο Νοέμβριο, στέλνοντας την χώρα του στα τελικά της διοργάνωσης το καλοκαίρι του 2014.

Ο Μήτρογλου έγραψε ιστορία ως ο πρώτος Έλληνας παίκτης που πέτυχε χατ-τρικ στο UEFA Champions League, σκοράροντας όλα τα γκολ στο φετινό 3-0 εκτός έδρας απέναντι στην Άντερλεχτ στην φάση των ομίλων".

Λίγα λεπτά μετά την ανακοίνωση απόκτησης του, και αφού επανήλθε η επίσημη ιστοσελίδα του αγγλικού συλλόγου, ήρθαν και οι πρώτες επίσημες δηλώσεις του Έλληνα διεθνή επιθετικού ως παίκτης των Λονδρέζων:

"Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ στην Premier League και ειδικότερα με την φανέλα της Φούλαμ που είναι ένας μεγάλος σύλλογος της κατηγορίας. Είμαι εδώ γιατί θέλω να βοηθήσω το κλαμπ να εκπληρώσει τους στόχους του. Ήμουν πραγματικό κολακευμένος από το γεγονός πως με ήθελαν απεγνωσμένα και είμαι πραγματικά χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ.

Είμαι ευχαριστημένος που θα δουλέψω υπό τις οδηγίες του Ρενέ Μόιλενστιν. Ξέρω πως έχει μεγάλη εμπειρία στο ποδόσφαιρο. Μου εξήγησε τον τρόπο δουλειάς του και ανυπομονώ να συνεργαστώ μαζί του. Μίλησα και με τον Γιώργο Καραγκούνη πριν έρθω εδώ και μου είπε τα καλύτερα για την Φούλαμ".

Καλή Τύχη ρε παικταρά. Δείξτους τα πιστόλια σου πολλές φορές!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: