Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Ζίκο: Δεν είμαστε το φαβορί

Ο Ζικο έδωσε συνέντευξη στην ιστοσελίδα "www.folha.uol.com.br" και μερικά από αυτά που είπε είναι τα ακόλουθα.

Ο Ζίκο αναφέρθηκε στο περιβόητο τηλεφώνημα που δέχθηκε στο αεροδρόμιο από άνθρωπο του Ολυμπιακού και τόνισε ότι στην ομάδα του Πειραιά περιμένει να δικαιωθεί, παρόλο που τα οικονομικά του συλλόγου είναι χειρότερα απ΄αυτά της ΤΣΣΚΑ!

«Ναι. Τη μέρα που έφευγα από την Ρωσία, δέχτηκα στο αεροδρόμιο μια κλήση από τον Ολυμπιακό που με ρώτησαν αν με ενδιέφερε να αναλάβω. Είπα ότι με ενδιέφερε. Όταν έφτασα στο Παρίσι είχα πάνω από δέκα μηνύματα. Είχα μια περιπέτεια με τις αποσκευές μου και μέσα σε 24 ώρες έπρεπε να παρακολουθήσω την αναμέτρηση του Ολυμπιακού στο Champions League, όπου κερδίσαμε. Μπορεί οικονομικά τα πράγματα να είναι χειρότερα από την ΤΣΣΚΑ, αλλά θα ανταμειφθώ από τα αποτελέσματα της δουλειάς μου. Όποιος πιστεύει στον εαυτό του πρέπει να πολεμήσει. Δόξα τω Θεώ εξασφαλίσαμε τη συμμετοχή μας στην πρώτη φάση των νοκ άουτ του Champions League».

Ερωτηθείς για το αν Ολυμπιακός είναι φαβορί για την πρόκριση στο Τσάμπιονς Λιγκ ο Ζίκο παρουσιάστηκε ρεαλιστής… «Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Φυσικά και δεν είμαστε στα φαβορί. Σε τρεις μήνες που βρίσκομαι στον Ολυμπιακό δεν έχουμε παίξει ποτέ με την βασική ομάδα και έχω πέντε παίκτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα τραυματισμών. Η ομάδα μου είναι καλή, με έμπειρους παίκτες που έχουν αγωνιστεί στις Ρεάλ Μαδρίτης, Γιουβέντους, Σεβίλλη και στην εθνική Αργεντινής».

Ο προπονητής του Ολυμπιακού έπλεξε το εγκώμιο του Ντιόγο και αναφέρθηκε διεξοδικά στα προβλήματα τραυματισμού της ομάδας του: «Έχω τρεις Βραζιλιάνους, τους Λεονάρντο, Ντουντού και Ντιόγκο. Ο τελευταίος είναι παίκτης που μπορεί να κάνει τη διαφορά αλλά έχει παίξει μόλις δύο παιχνίδια μαζί μου λόγω τραυματισμού στο πόδι. Ο Λεντέσμα αντιμετωπίζει πρόβλημα στο γόνατο.

Ο μοναδικός βασικός παίκτης της Εθνικής Ελλάδας από την ομάδα μου, ο Τοροσίδης επιστρέφει τώρα. Ο Γκαλέτι ο οποίος ήταν διεθνής με την Αργεντινή, ήταν μεγάλο διάστημα εκτός εξαιτίας τραυματισμών. Τώρα έρχονται τα νοκ άουτ. Στο σημερινό ποδόσφαιρο δεν κερδίζεις μόνο με το όνομα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: