Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2009

Συνέντευξη Ε. Βαλβέρδε στο sport24.gr για όλα

Ο Ερνέστο Βαλβέρδε έδωσε συνέντευξη στο Sport24.gr και είπε μεταξύ άλλων τα ακόλουθα.

Τι αναμνήσεις σας άφησε το πέρασμά σας από τον Ολυμπιακό; 

E.Valverde: Πέρασα πολύ όμορφα και δεν είναι καθόλου κλισέ αυτό που λέω. Ο κόσμος με αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή και μου έδειξε την εκτίμησή του και την αγάπη του. Αλλά και όλοι οι άνθρωποι του συλλόγου με τους οποίους συνεργάστηκα, με έκαναν να νιώσω άνετα, προσπάθησαν πάντοτε να διευκολύνουν το έργο μου και να με βοηθήσουν σε ότι χρειάστηκα. Στου Ρέντη, στο «Καραϊσκάκης», παντού. Από τον τελευταίο υπάλληλο, τους φροντιστές, τους φύλακες, όλοι στάθηκαν δίπλα μου. Και αυτό είναι πραγματικά σημαντικό. Να έχεις στη διάθεσή σου ό,τι χρειάζεσαι. 

Αγωνιστικά, αν εξαιρέσουμε τον αποκλεισμό από το Τσάμπιονς Λιγκ, τα πήγαμε αρκετά καλά, αφού κατακτήσαμε το νταμπλ. Ήταν κάτι πολύ ιδιαίτερο για μένα στην πρώτη μου χρονιά μακριά από την Ισπανία, να κερδίσουμε και το πρωτάθλημα και το Κύπελλο, ειδικά το τελευταίο σε έναν πραγματικά αξέχαστο τελικό. Ο δικός μου απολογισμός είναι πολύ θετικός, παρόλο που κάποιοι άλλοι ίσως είχαν διαφορετική γνώμη. Άφησα πίσω πολλούς φίλους και γνώρισα μια πολύ όμορφη χώρα. 
Υπάρχει πικρία για τον τρόπο με τον οποίο φύγατε από τον Ολυμπιακό; 

E.Valverde: Στη ζωή μου έχω μάθει να κοιτάζω μπροστά. Όταν τελειώνει κάτι, κάνω τον απολογισμό μου και προχωράω. Ειλικρινά δεν θα ήθελα να μπω σε λεπτομέρειες ή σε αντιπαραθέσεις για το τι έγινε τότε. Οι αναμνήσεις που έχω από την παρουσία μου στον Ολυμπιακό είναι πολύ όμορφες και αποτελούν σημαντικό σταθμό στην καριέρα μου. 

Η επόμενη ερώτηση λοιπόν, αφορά την κλήρωση της Παρασκευής. Τρεις από τις 7 πιθανές αντιπάλους του Ολυμπιακού προέρχονται από την Ισπανία. Τι πιθανότητες πιστεύετε ότι θα έχει η πρώην ομάδα σας αν της τύχει η Μπαρτσελόνα, η Ρεάλ ή η Σεβίγια; 

E.Valverde: Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, οποιαδήποτε τέτοια κλήρωση θα είναι πάρα πολύ δύσκολη για τον Ολυμπιακό. Υπάρχει τεράστια διαφορά επιπέδου, δεν πρόκειται για ματς ομίλου, όπου όλα μπορεί να γίνουν, ειδικά αν πετύχεις την αντίπαλό σου αδιάφορη. Συν το ότι οι ισπανικές ομάδες θα έχουν τη ρεβάνς στην έδρα τους. Εντάξει, στο ποδόσφαιρο δεν μπορείς να καταδικάσεις κανέναν στα χαρτιά, όμως η αποστολή του Ολυμπιακού σε μια τέτοια κλήρωση θα είναι σχεδόν ακατόρθωτη. 

Όλοι στην Ελλάδα δέχονται την απόλυτη ανωτερότητα της Μπαρτσελόνα και της Ρεάλ, όμως θεωρούν ότι μια κλήρωση με τη Σεβίγια, θα τους αφήσει αρκετές ελπίδες. 

E.Valverde: Η Σεβίγια είναι πολύ κοντά στο επίπεδο των άλλων δυο ομάδων. Δείτε μόνο τη θέση της στο βαθμολογικό πίνακα, τη διαφορά της από τη Ρεάλ και τη Μπαρτσελόνα και τέλος, ρίξτε μια ματιά στο ρόστερ της. Αυτά είναι πολύ δύσκολα πράγματα. Επειδή θα ήθελα πολύ να δω τον Ολυμπιακό να διεκδικεί την πρόκρισή του στους «8», η επιθυμία μου είναι να μείνει μακριά από τις ισπανικές ομάδες στην κλήρωση της Παρασκευής. Αν όμως του πέσει μια από τις τρεις εκπροσώπους της χώρας μου, τότε ελπίζω αυτή να είναι η Μπαρτσελόνα. Και θα εξηγήσω αμέσως το γιατί, για να μην παρεξηγηθώ: 

Νομίζω ότι ο κόσμος του Ολυμπιακού πραγματικά αξίζει να απολαύσει τους σούπερ αστέρες αυτής της ομάδας, να τους χαρεί από κοντά. Στο παρελθόν δεν έχουν τεθεί ποτέ αντιμέτωποι αυτοί οι δυο σύλλογοι και πιστεύω ότι θα ήταν ποδοσφαιρικό «δώρο» η επίσκεψη της Μπάρτσα στο «Καραϊσκάκης», ειδικά τώρα που είναι μακράν η κορυφαία ομάδα της χρονιάς που φεύγει σε όλο τον κόσμο. Θα ήταν εμπειρία ζωής για όσους βρεθούν στο γήπεδο και μια σημαντική στιγμή στην ιστορία του συλλόγου. Πάντως το επαναλαμβάνω. Μακριά από τις τρεις ισπανικές ομάδες! 
Κλείνοντας, τι μήνυμα θα θέλατε να στείλετε στους φίλους του Ολυμπιακού; 

E.Valverde: Θέλω να τους εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για τη στήριξη που μου πρόσφεραν. Ο κόσμος του Ολυμπιακού εκτίμησε τη δουλειά μου, με αγάπησε και τα αισθήματα είναι αμοιβαία. Χαίρομαι που μαζί πανηγυρίσαμε τίτλους και μεγάλες νίκες και θέλω να ξέρουν ότι η ανάμνησή τους θα με ακολουθεί για πάντα. Επίσης ελπίζω η ομάδα να πάει και φέτος καλά και στο τέλος να κατακτήσει το πρωτάθλημα. Τέλος, εύχομαι ό,τι καλύτερο στο Champions League, να έχει η ομάδα τύχη και μακάρι να προχωρήσει. Αν τελικά κληρωθεί με ισπανική ομάδα την Παρασκευή, παρόλο που θα είναι πολύ δύσκολο – λόγω του ότι θα έχει και η Βιγιαρεάλ παιχνίδι για το Europa League – θα κάνω ό,τι μπορώ για να βρεθώ στο γήπεδο και να χειροκροτήσω τις προσπάθειες των παικτών του Ολυμπιακού. Να είναι όλοι πάντα καλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: