Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Βαλβέρδε: "Δεν θα το ξαναζήσω"


Αναλυτικά όσα είπε ο Ερνέστο Βαλβέρδε:

"Στη γλώσσα μου υπάρχει μια παροιμία που λέει οι τελικοί δεν παίζονται, κερδίζονται. Αυτό το λένε κυρίως για την δυσκολία που έχουν τα παιχνίδια αυτά και σε κάποιες στιγμές δεν υπήρχε αυτή η προοπτική και καταφέραμε στο τέλος να το κερδίσουμε.

Για εμένα ήταν μια ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή, ήταν το τελευταίο μου ματς με τον Ολυμπιακό και οποιοσδήποτε προπονητής θα ευχόταν να αποχωρήσει όπως εγώ σήμερα. Για αυτό το λόγο θέλει να ευχαριστήσω τον κόσμο που στήριξε την ομάδα και στήριξε και εμένα.

Όσον φορά το ματς κάναμε καλό πρώτο ημίχρονο, ίσως θα μπορούσαμε να πετύχουμε ένα ακόμη γκολ πριν πάμε στα αποδυτήρια. Όμως με το 1-0 ρίξαμε τον ρυθμό μας και θεωρήσαμε πως το ματς τελείωσε κάτι που δεν έπρεπε να γίνει και δεχθήκαμε το γκολ. Στα τελευταία λεπτά δείξαμε υπερβολική αυτοπεποίθηση και φαινόταν στον Ατρόμητο που αμύνονταν και δεν έκανε ευκαιρίες.

Στην παράταση φάνηκε ότι παίζαμε κόντρα στο ρολόι. Ο Ατρόμητος ήθελε να πάει στα πέναλτι, αλλά τα καταφέραμε στο τέλος με τον Φουστέρ. Αυτό ήταν ένα σπουδαίο έργο του Νταβίδ, ο οποίος δεν φαίνεται η δουλειά που κάνει, είναι αθόρυβος και με την επιμονή του και την δουλειά του πήραμε το τρόπαιο".

Αν σκέφτηκε στο τέλος της παράτασης τον τελικό με την ΑΕΚ που πήγε στα πέναλτι:

"Ναι το θυμήθηκα, όπως και όλοι πιστεύω. Είχαμε αρχίσει να σχεδιάζουμε και την λίστα των παικτών που θα χτυπούσαν. Έχω πάει σε τρεις τελικούς, δύο με τον Ολυμπιακό και μια με την Εσπανιόλ και μόνο σήμερα δεν πήγα στα πέναλτι".

Αν θα κάνει κάποιο δώρο στον Φουστέρ που δεν πήγε στα πέναλτι το ματς:

"Στον Φουστέρ δεν θα κάνω κάποιο δώρο γιατί πιστεύω πως και στα πέναλτι να φτάναμε θα κερδίζαμε. Παρόλα αυτά του Φουστέρ του αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Είναι ένας παίκτης που βοηθάει τη ομάδα, όμως δεν χάρισε το Κύπελλο σε εμένα, το χάρισε στην ομάδα".

Ποιο ματς του έχει μείνει ή θα θυμάται από τον Ολυμπιακό:

"Θα θυμάμαι πολλά. Είτε κερδίσαμε, είτε δεν κερδίσαμε. Για παράδειγμα θα θυμάμαι το ματς με την Άρσεναλ που παίξαμε πολύ καλά, παρόλο που χάσαμε. Όπως και το ματς με τον Παναθηναϊκό φέτος  στο Καραΐσκάκη που δεν κερδίσαμε. Είμαι τυχερός άνθρωπος γιατί θα θυμάμαι πολλά καλά παιχνίδια, όπως και άσχημα".

Για την κίνηση να δείξει την καρδιά του στον κόσμο:

"Αυτό που εννοούσα αγγίζοντας την καρδιά μου, είναι πως υπάρχουν πράγματα στην καρδιά μου από αυτόν τον κόσμο. Με αγάπησε και αυτό που συνάντησα ούτε που το είχα φανταστεί και ούτε νομίζω πως θα μου ξανασυμβεί".

Για την δουλειά του:

"Προσπαθώ να κάνω την δουλειά μου με τον καλύτερο τρόπο και όπως γνωρίζω. Προσπαθώ να δώσω στην ομάδα ένα στυλ παιχνιδιού, που θα αρέσει στους παίκτες στον κόσμο και θα φέρνει αποτελέσματα.

Όμως όσο και να το θέλει ο προπονητής, αυτοί που το αποφασίζουν είναι οι παίκτες. Ό,τι και να θέλει να δείξει κάποιος, θα πρέπει να θέλουν οι παίκτες να να έχουν διάθεση και να το δείξουν μέσα στο γήπεδο".

Τέλος για το αν έγραφε την αυτοβιογραφία του τίτλο θα έβαζε στο κεφάλαιο Ολυμπιακός είπε:

"Δεν θα την γράψω (γέλια). Το σίγουρο είναι πως θα έγραφα ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο. Θα το ξαναπώ. Αυτό που έζησα εδώ ήταν πέρα από τις προσδοκίες μου.

Έχει περάσει κατά πολύ την φαντασία μου όσα έζησα στον Ολυμπιακό. Αυτό δεν λέει πράγματα μόνο από την πλευρά μου και των ποδοσφαιριστών αλλά και από εκείνων που το προσφέρουν".

Δεν υπάρχουν σχόλια: